  • Data: 2013-07-15 20:28:41
    Temat: Re: Lepsze swiatla
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jul 2013 15:34:38 +0200, Maciek napisał(a):

    > Przyznaje sie bez bicia, ze kompletnie nie znam sie na swiatlach i nie
    > wiem, co jak swieci.
    >
    > Moj samochod jezdzi na H4, ale konstrukcja reflektorow jest taka sobie i
    > mimo ze klosze ani lustra nie sa zmatowiale

    Tak na oko to zazwyczaj nie widać.
    Patrzysz, tam idealne lustro, a jednak świeci nie tak samo jak gdy było
    nowe.
    Jak popsułem reflektor, to kupiłem drugi (i to nawet używany) - był od
    młodszego auta i sporo lepiej świecił.

    Jeszcze jedna ważna rzecz - umyć od środka, chociaż wodą wypłukać.

    Jest jeszcze jedna rzecz łatwa do sprawdzenia - otwórz boczną szybę, wystaw
    przez nią głowę i popatrz. Jeżeli będzie lepiej, to problemem jest
    porysowana i zmatowiona przednia szyba.

    Co do wymiany żarówek, to ważne żeby to były żarówki przyzwoitej jakości,
    bo jak kupi się jakąś taniochę z wadami, to źle świeci.
    U mnie po latach jazdy na jednym komplecie żarówek po przepaleniu się
    jednej, wymieniłem parę i ogólnie się poprawiło.