    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Lepszy kabelek USB -- różnica dramatyczna!
    Date: Fri, 23 Mar 2018 09:27:50 +0000 (UTC)

    In pl.misc.elektronika JaNus <bez@adresu> wrote:

    > To nie ten feler, to ewidentnie kwestia znacznie lepszego wykonania
    > owego świetnego przewodu. Bo pozostałe mają wszystkie żyły, jako że
    > umożliwiają, prócz ładowania, również i transmisję danych.

    Kupiłem sobie uchwyt ładujący (Qi) z fast charge, i ładowarkę samochodową
    z fast charge (prąd dopasowany do poboru przez uchwyt). Fast charge to
    taki standard, który daje 9V zamiast 5V, jak sobie urządzenie wynegocjuje
    (nie wiem dokładnie jak).

    Kabelek dołączony do uchwytu powoduje, że jeden telefon ładuje się
    normalnie ("ładowanie bezprzewodowe"), a drugi powoduje wyłączanie się
    uchwytu (zaczyna ładować, wyłącza się, włącza, znów zaczyna, wyłącza,
    itd).

    Kabelek dołączony do ładowarki działa. Jeden telefon ładuje się szybko
    ("szybkie ładowanie bezprzewodowe"), drugi nie powoduje wyłączania się
    uchwytu.

    Pierwszy kabelek jest grubszy od drugiego.

    Nie wiem o co chodzi, zakładam grubość żył i spadek napięcia na kabelku
    (lub np. jakość wykonania złącza i spadek na złączu).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]