  • 1. Data: 2012-05-01 15:49:25
    Temat: Lightroom 4 - gdzie najtaniej?
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Gdzie teraz kupie najtaniej Lightrooma?
    W Cortlandzie 537zl (wersja pudelkowa).
    W sklepie Adobe 134 Euro (niezaleznie od tego czy wersja pudelkowa czy
    on-line) - czyli jeszcze (nieco) wiecej...
    --
    TA

  • 2. Data: 2012-05-01 16:07:03
    Temat: Re: Lightroom 4 - gdzie najtaniej?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/05/2012 14:49, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > W sklepie Adobe 134 Euro (niezaleznie od tego czy wersja pudelkowa czy
    > on-line) - czyli jeszcze (nieco) wiecej...

    Na amazon.co.uk masz za 99 funtów z darmową wysyłką do Polski, wyjdzie
    120eur.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-05-02 18:15:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jnoqm7$8h7$1@inews.gazeta.pl>, kamil <k...@s...com>
    wrote:

    > Na amazon.co.uk masz za 99 funtów z darmową wysyłką do Polski, wyjdzie
    > 120eur.

    O, dzieki.
    Ale to oszczednosc pozorna. Po dwukrotnym przewalutowaniu wychodzi mnie
    wiecej tyle co w Cortlandzie.

    --
    TA

  • 4. Data: 2012-05-03 03:55:52
    Od: T...@s...in.the.world

  • 5. Data: 2012-05-07 16:04:53
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-05-03 03:55, T...@s...in.the.world pisze:
    > In article<jnoqm7$8h7$1@inews.gazeta.pl>, kamil<k...@s...com>
    > wrote:
    [...]
    > O, dzieki.
    > Ale to oszczednosc pozorna. Po dwukrotnym przewalutowaniu wychodzi mnie
    > wiecej tyle co w Cortlandzie.

    Karta prepaid w funtach (BZ WBK albo lepiej brandowana z cinkciarz.pl),
    funty z kantoru internetowego i wyjdzie prawie jak po średnim. Zostanie
    ew. karta na inne funtowe zakupy.

  • 6. Data: 2012-05-08 01:39:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fa7d672$1@news.home.net.pl>,
    dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl> wrote:

    > [...]
    > >

    > Karta prepaid w funtach (BZ WBK albo lepiej brandowana z cinkciarz.pl),
    > funty z kantoru internetowego i wyjdzie prawie jak po średnim. Zostanie
    > ew. karta na inne funtowe zakupy.

    A ile kosztuje wydanie takiej karty i pozniejsze utrzymanie?
    I czy moge ja miec ot tak, czy musze zalozyc kolejne konto...
    --
    TA

  • 7. Data: 2012-05-08 02:06:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > A ile kosztuje wydanie takiej karty i pozniejsze utrzymanie?
    > I czy moge ja miec ot tak, czy musze zalozyc kolejne konto...

    Juz troche doczytalem na tym cinkciarz.pl...
    Czy ta karta ta karta mozna rzeczywscie placic w necie? I wyplaty z
    bankomatow w UK mam za darmo?
    I czy kurs w tym internetowym kantorze jest porownywalny z normalnym
    kantorowym? Wydanie karty to 15zl. Ale jak dlugo jest wazna?
    No i jak jest z fizyczna wplata/wyplata walut?
    Ta strona jest niezbyt czytelna...

    --
    TA

  • 8. Data: 2012-05-08 17:06:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > kantorowym? Wydanie karty to 15zl. Ale jak dlugo jest wazna?
    > No i jak jest z fizyczna wplata/wyplata walut?

    Bardzo przepraszam, zmykam z tymi pytaniami na pl.biznes.banki

    --
    TA