  • 51. Data: 2013-12-17 10:56:54
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-17 10:31, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Fri, 13 Dec 2013 08:59:51 +0100) ktos podajacy sie za charwel(Oo)==:::
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Przyjrzyj się supermoto - moim zdaniem ludzkość nie wymyśliła nic
    > fajniejszego do walki w korkach :)

    Piotrek mi tam walka nie w głowie. Chcę się w miarę sprawnie
    przemieszczać a i weekendowo/wakacyjnie zabrać żonę na wycieczkę.
    Motocykla dla siebie już znalazłem. Spadnie na mnie deszcz krytyki, ale
    uczę się na kursie jazdą 600tką i taki też motocykla mam zamiar zanabyć
    ;) Najbardziej podoba mi się Fazer 600 z 2003r. FZ6 już mniej. Zasłaniam
    głowę przed ciosami... ;)

    charwel :)

  • 52. Data: 2013-12-17 11:09:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > To ja mam jakiś zepsuty, bo cięzko się na nim jedzie 80km/h i strasznie
    > się wtedy pocę :)

    Jezdzisz 80 km/h w korku? Szacun! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2013-12-17 11:32:30
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-17 10:29, Piotr Klimek pisze:
    > W błocie czuję się bezpieczniej niż jeżdząc po ulicach...

    To tak jak ja rajdówka: szuter, bloto, snieg, lód, bardzo prosze, pełna
    dzida.
    Asfalt: niekoniecznie :)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 54. Data: 2013-12-17 12:31:58
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Tue, 17 Dec 2013 10:37:06 +0100, Piotr Klimek
    <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:

    [...]
    > To ja mam jakiś zepsuty, bo cięzko się na nim jedzie 80km/h i strasznie
    > się wtedy pocę :)

    Zamontuj na nim silnik elektryczny 2,5 kW. :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=whJY3RfGFs4

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 55. Data: 2013-12-17 13:38:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Dec 2013 10:09:18 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jezdzisz 80 km/h w korku? Szacun! ;-)

    Przy mniejszych prędkościach ciężko się urywa lusterka puszkarzom :)

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 56. Data: 2013-12-17 13:41:26
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 13-12-2013 09:04, charwel(Oo)==::: pisze:
    [cut]

    > Teraz dużo jest materiałów, książek,
    > szkoleń na torach, gdzie można się w krótkim czasie nauczyć więcej niż
    > przez można powiedzieć lata jazdy bez świadomości co i po co robisz? Czy
    > mi się wydaje?

    Nie ujmujac wartosciom niesionym przez ksiazki, szkolenia itp
    niestety Ci sie wydaje.
    IMO jest tak, ze to zwyczajna statystyka im wiecej sie jezdzi tym
    wieksze szanse na zgruzowanie siebie tudziez sprzeta.
    Najbezpieczniej jest wogole nie jezdzic, jezeli za kazdym wyjazdem
    bedziesz sie zastanawial czy to nie jest ostatni wyjazd - zmien hobby.
    Oczywiscie tzw. szczesciu trzeba pomoc - jak bedziesz loil w pierwszym
    sezonie przyslowiowe dwie paki po miescie to zejdziesz szybko i w miare
    bezbolesnie.
    A jezeli chcesz jezdzic i robic to dobrze to najprostsza droga jest
    trening czyli jezdzic do oporu tak dlugo az sie nauczysz. Chociaz nic na
    sile bo zdarzaja sie tacy ktorzy na motocykl nie powinni po prostu
    wsiadac nigdy.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 57. Data: 2013-12-17 13:46:11
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 13-12-2013 11:46, Tadzik pisze:

    > Piotrek, że się tak głupio spytam ile Ty masz lat?
    > Bo ciągnie mnie do enduro ale boję się, że w moim wieku jakaś
    > osteoporoza albo co inne może mi 'narobić bigosu' a nie mogę sobie
    > pozwolić na unieruchomienie z powodu połamanych kończyn czy czegotam...
    A kto Ci sie kaze od razu lamac?
    Wbrew pozorom Twoj wiek bedzie Cie wystarczajaco "hamowal" przed
    rzeczami nie do konca madrymi na enduro. Poza tym, zawodnikiem juz nie
    bedziesz, beda Cie w lesie objezdzac dzieciaki na 125 dookola.
    Jezeli uswiadomisz sobie wlasne ograniczenia to droga do enduro otwarta
    - kupujesz dobre ochraniacze, dobry kask i w las!
    A jak jebniesz pare razy w grunt to tez zweryfikujesz wieeele rzeczy :D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 58. Data: 2013-12-17 13:46:38
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Dec 2013 10:56:54 +0100) ktos podajacy sie za charwel(Oo)==:::
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Piotrek mi tam walka nie w głowie. Chcę się w miarę sprawnie
    > przemieszczać a i weekendowo/wakacyjnie zabrać żonę na wycieczkę.

    Każdy ma jakąś wymówkę :) Podpowiem Ci jeszcze jedną: "motocykl mniej pali" :)

> [...]
    > uczę się na kursie jazdą 600tką i taki też motocykla mam zamiar zanabyć
    > ;) Najbardziej podoba mi się Fazer 600 z 2003r. FZ6 już mniej. Zasłaniam

    Myślę, że Fazer jest ok, chociaż proponowałbym jednak jakąś 500ccm na
    jeden sezon. Im mniejsza pojemność na początek tym mniej stresów, ale jak
    masz już za sobą doświadczenia ze skuterem to można pewnie pominąć 500.

    Ja ksiązkowo przesiadałem się: 500->600->1000 a później w błocie 125->400
    i nie żałuję żadnego z tych kroków.

  • 59. Data: 2013-12-17 13:48:00
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 12-12-2013 16:47, charwel(Oo)==::: pisze:

    > Panowie mili. Ja pytam bardziej o kolizję, wypadek. Przewrócić to się
    > można i na parkingu.
    > To inaczej. Każdy z Was i każdy z Waszych znajomych motocyklistów miał
    > kolizję/wypadek z uszczerbkiem na zdrowiu? Kierownika nie maszyny.

    Dwa kola ma to i sie przewraca proste nie? ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 60. Data: 2013-12-17 13:48:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Dec 2013 12:31:58 +0100) ktos podajacy sie za Leszek Karlik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > [...]
    >
    > Zamontuj na nim silnik elektryczny 2,5 kW. :-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=whJY3RfGFs4

    Wolałbym raczej jakiś system zganiania przechodniów ze ścieżek rowerowych
    i neutralizowania samochodów wyjeżdżających z podporządkowanych :)