    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Listwa zasilająca ze zdalnym sterowaniem
    Date: Sun, 11 Mar 2018 20:58:24 +0100

    On 3/11/2018 8:26 PM, Kris wrote:
    > Pod Sonoff zwykła listwę podłącz

    Z przyciskiem? Nie zadziala wyłaczenie listwy mechanicznie spowoduje że
    nie da się jej właczyć radiowo. Wychodzi mi na to że musiałbym takie coś
    narzeźbić na triakach czy przekaźnikach żeby zapewnić sterowanie jakie
    chce: radio priorytet, mechanika tak jak normalnie, najlepiej jak by
    mechaniczny był chwilowy typu on/off.

    Dodatkowy problem w tym ze nie wiem czy sonoff da się sterowac z
    czegokolwiek innego niż A/iOS. Da się? Widzę że hackuje się to przez
    reflashing...

    Widziałem też takie sztuczki z sonoff:

    https://www.youtube.com/watch?v=OK1kWAeawQA

    Ale to znowu masa pracy.