  • 61. Data: 2013-12-26 11:03:26
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 26 Dec 2013 09:36:40 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Nawet jeśli osiągnął taką prędkość po 10 km pustej prostej, to nikt przy
    > zdrowych zmysłach w ten sposób nie jeździł.

    Niemniej twój ojciec wspomina że podróżował polonezem z gazem w podłodze
    :) Czyżby nie był przy zdrowych zmysłach?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 62. Data: 2013-12-26 11:41:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 26 Dec 2013 09:38:42 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Jak Wy macie porównanie: Polonez vs. Lanos vs. stary Swift to nic
    > dziwnego, że na nic nie narzekacie.

    Przeciez RoMan narzeka.

    > Raczej problem z całym gównianym układem, tudzież z beznadziejnie wąskimi
    > oponami jak na masę Poloneza, no i chujowymi rzecz jasna.

    Przeciez nie narzeka ze opony zrywaly przyczepnosc, tylko ze hamulce
    slabe. A dokladniej to na fading.

    J.

  • 63. Data: 2013-12-26 12:00:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, December 26, 2013, 11:41:59 AM, you wrote:

    [...]

    > Przeciez nie narzeka ze opony zrywaly przyczepnosc, tylko ze hamulce
    > slabe. A dokladniej to na fading.

    Ale po co to karmisz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 64. Data: 2013-12-26 12:08:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-25 23:27, t? pisze:
    > 10 lat w Dacii Lodgy? O ja pierdolę...

    Nie pier... tylko spróbuj skalkulować :-)

    A tak z innej beczki.
    Ciągle mi po głowie chodzi używany Prius za dwadzieścia parę tysięcy i
    też na 10 lat. Lepszy wybór do turlania się głównie w mieście?

    PS. Do tej pory nie pomyślałbym o takim wynalazku bo to nieopłacalne
    przy zakupie ale używane... Podobno baterie wytrzymują 10 lat a auto
    maksymalnie bezawaryjne.

  • 65. Data: 2013-12-26 12:45:31
    Od: tá´Ź

    J.F. wrote:

    > Przeciez nie narzeka ze opony zrywaly przyczepnosc, tylko ze hamulce
    > slabe. A dokladniej to na fading.

    W Polonezie wszystko co miało związek z hamowaniem było gówniane. Mało
    ważne, na co RuMun narzeka.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 66. Data: 2013-12-26 12:45:50
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-25 21:50, Rafał Grzelak pisze:
    > A jakie mial przyspieszenie 120-150?
    Mniej więcej takie jak kanciak 125p ;-)
    Jacek

  • 67. Data: 2013-12-26 12:46:53
    Od: tá´Ź

    MadMan wrote:

    > Niemniej twój ojciec wspomina że podróżował polonezem z gazem w podłodze
    > :) Czyżby nie był przy zdrowych zmysłach?

    Ale to oznaczało nie więcej niż ok. 120 km/h na autostradzie (wszyscy
    wyprzedzali, bo jechali 125-150).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 68. Data: 2013-12-26 13:05:27
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Jacek wrote:

    > Mniej więcej takie jak kanciak 125p ;-)
    > Jacek

    Bo widzisz - dopiero tam widac jak bardzo auto nie ma mocy. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 69. Data: 2013-12-26 13:05:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 26 Dec 2013 11:46:53 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Ale to oznaczało nie więcej niż ok. 120 km/h na autostradzie (wszyscy
    > wyprzedzali, bo jechali 125-150).

    No cóż, zatem ten polonez nie był do końca sprawny...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 70. Data: 2013-12-26 13:39:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    > No cóż, zatem ten polonez nie był do końca sprawny...

    Raczej mocno niesprawny.

    --
    Best regards,
    RoMan