  • 1. Data: 2010-05-24 21:42:51
    Temat: Lodowka samochodowa...
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    Kupowal ktos ostatnio i jest zadowolony (albo nie - to tez chetnie sie
    dowiem)?
    Bo pojawilo sie sporo ciekawych ofert i chetnie bym sie dowiedzial o
    kokretnych modelach czegos wiecej, niz jest w opisie fabrycznym.

    Pzdr

    --
    Axel

  • 2. Data: 2010-05-24 22:13:55
    Temat: Re: Lodowka samochodowa...
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Uzytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Bo pojawilo sie sporo ciekawych ofert i chetnie bym sie dowiedzial o
    > kokretnych modelach czegos wiecej, niz jest w opisie fabrycznym.

    OT ale napoje to lepiej kupic zimne na stacji a jedzenie na miejscu.
    Ewentualnie mozna podlaczyc jedna rurke od nawiewu na tylne fotele (od tych
    rurek co sa pod siedzeniami przednimi) do pojemnika z jedzeniem. Oczywiscie
    w aucie z klima. I masz zimno w wiaderku jak ta lala :)

  • 3. Data: 2010-05-24 22:23:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > tych rurek co sa pod siedzeniami przednimi) do pojemnika z jedzeniem.
    > Oczywiscie w aucie z klima. I masz zimno w wiaderku jak ta lala :)

    A jak pózniej wysiadziesz i przemiescisz sie do hotelu, to co z zarciem na
    droge zrobisz?
    Wyrzucisz?
    Niektórzy na wakacje wybieraja sie dalej niz kilka h jazdy.

  • 4. Data: 2010-05-24 23:02:03
    Od: "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm>

    Uzytkownik "Cavallino"

    > A jak pózniej wysiadziesz i przemiescisz sie do hotelu, to co z zarciem na
    > droge zrobisz?
    > Wyrzucisz?
    > Niektórzy na wakacje wybieraja sie dalej niz kilka h jazdy.

    Widocznie jada dalej niz ich na to stac!

  • 5. Data: 2010-05-24 23:06:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Cavallino"

    > Widocznie jada dalej niz ich na to stac!

    Sugerujesz, ze woze ze soba chlam. który mozna kupic na stacji benzynowej
    czy McDonalds przy drodze (bo to jest alternatywa)?
    Nic bardziej mylnego kolego.
    Woze tylko to, co lubie jesc na sniadanko i to woze w obie strony, bo za
    granica zdarzaja sie frykasy, których w Polsce nie uswiadczysz (w
    McDonaldsie tez nie rzecz jasna), wiec warto przywiezc.

  • 6. Data: 2010-05-24 23:16:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cavallino" hten7k$d70$...@n...onet.pl

    > A jak pózniej wysiadziesz i przemiescisz sie do hotelu, to co
    > z zarciem na droge zrobisz? Wyrzucisz?
    > Niektórzy na wakacje wybieraja sie dalej niz kilka h jazdy.

    Jedzenie jest równie drogie wszędzie, zaś hotel kosztuje
    kilkanaście (lub nawet kilkadziesiąt) razy więcej niż
    mieszkanie u siebie. :) Jeśli stać kogoś na hotele,
    tym bardziej stać na kupowanie jedzenia na kilka h. :)

    Swoistą alternatywą lodówki jest stosowna torba
    z izolacją w ściankach i z mrożonymi wkładami. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-05-24 23:20:47
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]
    > za granica zdarzaja sie frykasy, których w Polsce nie uswiadczysz (w
    > McDonaldsie tez nie rzecz jasna), wiec warto przywiezc.

    Niczego nie sugeruję, zdaje się, że z powodu mojego wieku, zapomniałem,
    iż mozna jechać na wakacje pod namiot.

    Pozdrówki.

  • 8. Data: 2010-05-24 23:26:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    > Niczego nie sugeruję, zdaje się, że z powodu mojego wieku, zapomniałem, iż
    > mozna jechać na wakacje pod namiot.

    Może i można, ale ja zupełnie nie o tym mówię, jako że też wyrosłem.
    Zresztą pod namiotem lodówka samochodowa przyda się średnio z racji kłopotów
    z energią (ale mogę się mylić, bo się nie znam).

    Nie pojmuję jak z moich powyższych wypowiedzi wywnioskowałeś, że:
    1. wożę prowiant w lodówce żeby było taniej
    2. jeżdżę pod namiot

    Jest dokładnie odwrotnie.

  • 9. Data: 2010-05-25 00:49:42
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisal w wiadomosci
    > Kupowal ktos ostatnio i jest zadowolony (albo nie - to tez chetnie sie
    > dowiem)?

    wszystkie sa podobne, maja ogniwo o poborze pradu okolo 4-5A. Pozostaje
    kwestia wielkosci lodówki i izolacji. Im wieksza tym trudniej bedzie
    utrzymac temperature.

    Ogólnie na wczasy sie przydaje, choc jak jedziesz powiedzmy w zakresie okolo
    15h to termolodówka z zamrozonymi wkladami daje rade wcale nie gorzej.
    ostatnio zrezygnowalem z lodówki na 12V (ze wzgledu na kabel i niedoskonale
    chlodzenie) na rzecz duzej termolodówki z okolo 8 ma nabojami - chyba lepiej
    nawet to trzyma

  • 10. Data: 2010-05-25 06:32:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > Nie pojmuję jak z moich powyższych wypowiedzi wywnioskowałeś, że:
    > 1. wożę prowiant w lodówce żeby było taniej
    > 2. jeżdżę pod namiot
    >
    > Jest dokładnie odwrotnie.

    Znaczy się wozisz w lodówce prowiant aby było drożej? :-)