  • 1. Data: 2009-03-09 11:02:53
    Temat: Loobo w No Mercy! 11.04.2009.
    Od: Egon <e...@g...com>

    Witam.

    Chciałem drogą potencjalną publiczność zaprosić, na koncert Loobo.
    Który to, odbędzie się 11 kwietnia roku pańskiego 2009 ; ) o godzinie
    20.00 w klubie No Mercy przy ul. Bema 56. Warszawa, wjazd: 10 zł. Na
    tymże koncercie zagrają prócz Loobo. Adios - Mieszanka typowego rocka
    z latynoską energią i tekstami hiszpańskojęzycznymi oraz damskim
    wokalem. Acetylen - młody zespół z Warszawy, który oscyluje wokół
    gatunków rock-metal eksperymentując, póki co, ze swoim brzmieniem.
    Zapraszam wszystkich chętnych,
    W razie pytań... pytajcie.

    Pozdrawiam
    Egon i Loobo

    Loobo na Myspace: www.myspace.com/looboofficial

  • 2. Data: 2009-03-09 12:34:27
    Temat: Re: Loobo w No Mercy! 11.04.2009.
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 9 Mar, 12:02, Egon <e...@g...com> wrote:
    > Chciałem drogą potencjalną publiczność zaprosić, na koncert Loobo.
    > Który to, odbędzie się 11 kwietnia roku pańskiego 2009 ; ) o godzinie
    > 20.00 w klubie No Mercy przy ul. Bema 56. Warszawa, wjazd: 10 zł. Na

    Mlody, TA droga chciales zaprosic, jesli juz :)
    Napisz jeszcze czy piwo tam jest i za ile, jak tanio to Wam sie moze
    frekwencja poprawic ;-)

    z rodzicielskim pozdrowieniem
    Mika
    z potforka

  • 3. Data: 2009-03-09 12:58:49
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Mika pisze:

    > Mlody, TA droga chciales zaprosic, jesli juz :)
    > Napisz jeszcze czy piwo tam jest i za ile, jak tanio to Wam sie moze
    > frekwencja poprawic ;-)

    rozumiem ze wstęp tylko na motocyklach? Bo inaczej NTG

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-03-09 13:00:42
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 9 Mar, 13:58, Arni <a...@n...spam> wrote:

    > rozumiem ze wst p tylko na motocyklach? Bo inaczej NTG

    Arni z husarzykami w klapie zeby nie bylo NTG ;-)

    pzdr
    Mika
    z potforka

  • 5. Data: 2009-03-09 13:01:34
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mika"
    >Mlody, TA droga chciales zaprosic, jesli juz :)

    E, on chciał zaprosić drogą publiczność.

    >Napisz jeszcze czy piwo tam jest i za ile, jak tanio to Wam sie moze
    >frekwencja poprawic ;-)

    O ile pamiętam, nie jest jakoś strasznie drogie.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ In the force if Yoda's so strong, construct
    \ K...@e...eu.org / a sentence with words in the proper order

  • 6. Data: 2009-03-09 13:09:57
    Od: Egon <e...@g...com>

    On 9 Mar, 14:01, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mika"

    Piwo za szóstkę z tego co wiem... Jacek mi mówił ! xD A po za tym
    Mamuś, to chodziło mi o drogą publiczność czyli o was, a nie drogą
    internetową.. po za tym to jakoś głupio brzmi ;]

  • 7. Data: 2009-03-10 18:30:30
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Mika pisze:

    > Mlody, TA droga chciales zaprosic, jesli juz :)
    > Napisz jeszcze czy piwo tam jest i za ile, jak tanio to Wam sie moze
    > frekwencja poprawic ;-)
    >
    > z rodzicielskim pozdrowieniem

    Kupiłabyś dziecku nową czapkę.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 8. Data: 2009-03-11 08:44:23
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 10 Mar, 19:30, Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    > Kupiłabyś dziecku nową czapkę.

    po co jak stara calkiem dobrze dziala ;-P

    pzdr
    Mika
    z potforka

  • 9. Data: 2009-03-11 09:07:32
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Jacek Różański pisze:

    > Kupiłabyś dziecku nową czapkę.

    Nie marudź, bo masz pewniaka na muzyczne ubarwienie Hartka (zamiast
    jakiegoś pedała z plastikowymi dźwiękami :-P )

    p.s. upływ czasu to najlepiej widać po cudzych dzieciach... ;-) A Roch
    na czym gra?

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-03-11 10:41:37
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 11 Mar, 10:07, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > A Roch
    > na czym gra?
    Na nerwach wlasnych starych pewnikiem. :)

    BP, NMSP.

    pzdr, dr
    FJR/525