    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ludzie piece strugają
    Date: Sun, 05 Jan 2020 02:22:44 GMT

    On 2020-01-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Naprawde ? Butla z azotem to nie jest cos skomplikowanego,
    > maly palnik moze wyprodukowac spora ilosc CO2.

    Butla z azotem nie, ale będziesz potrzebował utrzymać taki płaszcz nad
    cześcią roboczą, a to nie będzie tak trywialne, że sobie dmuchasz z węża
    na tygielek. W najprostszym ujęciu możesz zrobić pewnie komorę, z
    okienkiem i monitorować całość przez to okienko. Otworzyć możesz po
    wystudzniu wszystkiego. Trochę mała frajda jak na takie pierniczenie MZ.

    --
    Marcin