  • 1. Data: 2011-05-26 07:44:52
    Temat: MACHINERY 2.0.7 już dostępne
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    Edytor:

    * Dodana regulacja poziomu detali.

    Opcja, która z pewnością ucieszy wielu użytkowników
    Od 2.07 jest już możliwość podkręcania lokalnego kontrastu. Algorytm
    jest dość inteligentny i nie dotyka się do zdjęcia w miejscach gdzie
    kontrast już jest, trudno więc nim "zmasakrować" zdjęcie.
    Znakomicie działa na pojedynczych zdjęciach.

    www.machineryhdr.com

    http://img833.imageshack.us/img833/6730/detale.jpg

  • 2. Data: 2011-05-26 10:45:22
    Temat: Re: MACHINERY 2.0.7 już dostępne
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > "MMM" <d...@w...edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
    .googlegroups.com...
    > Edytor:
    >
    > * Dodana regulacja poziomu detali.
    >
    > Opcja, która z pewno?ci? ucieszy wielu u?ytkowników
    > Od 2.07 jest ju? mo?liwo?a podkrecania lokalnego kontrastu. Algorytm
    > jest do?a inteligentny i nie dotyka sie do zdjecia w miejscach gdzie
    > kontrast ju? jest, trudno wiec nim "zmasakrowaa" zdjecie.
    > Znakomicie dzia3a na pojedynczych zdjeciach.

    Ja bardzo kolegę przepraszam, ale czuję się nabity w butelkę. Jak płaciłem i
    kupowałem kolegi program to nigdzie nie było słowa o tym, że ten się nagle
    rozdwoi i zapłacony przeze mnie program nie będzie aktualizowany. Dla mnie
    to jest nabijanie w butelkę, kiedy obiecuje się aktualizację, a potem
    stwarza "nową" wersję programu, która niby nie jest tym programem za który
    zapłaciłem. W winecie programu podczas startu nie ma słowa o jakichś
    wersjach. Jest po prostu Machinery. I całż czas 1.5.5. Mimo, że w poprzednim
    watku o aktualizacji była mowa, że ten INNY program też będzie
    aktualizowany.

    Andy

  • 3. Data: 2011-05-26 12:17:25
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 26 Maj, 12:45, Andy Niwiński <a...@i...pl> wrote:
    > W winecie programu podczas startu nie ma s owa o jakich
    > wersjach. Jest po prostu Machinery. I ca czas 1.5.5. Mimo, e w poprzednim
    > watku o aktualizacji by a mowa, e ten INNY program te b dzie
    > aktualizowany.
    >
    > Andy

    Machinery Effects 1.5.5 jest cały czas rozwijany i niedługo będzie w
    wersji 2.0.

  • 4. Data: 2011-05-26 21:34:25
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mimo, że w poprzednim watku o aktualizacji była mowa, że ten INNY program

    Ja juz mailem nabyc 1.5.5 ale nagle pojawil sie Natural HDR i.. teraz nie
    wiem, co mam zrobic.
    Totalne zamieszanie. Dwa progsy HDR, ktorych efekty sa.. w zasadze takie
    same.
    No nic, czekam na wersje 2.0 Effects.

    T.

  • 5. Data: 2011-05-26 21:50:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 23:34, Thomas pisze:

> [...]
    > wiem, co mam zrobic.
    > Totalne zamieszanie. Dwa progsy HDR, ktorych efekty sa.. w zasadze takie

    Skoro kupiłeś/zapłaciłeś to upgrade powinno być za darmo. Zostałeś chyba
    oszukany.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-05-26 21:56:05
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2011-05-26 23:34, Thomas pisze:

    >Skoro kupiłeś/zapłaciłeś to upgrade powinno być za darmo. Zostałeś chyba
    >oszukany.

    A gdzie ja napisalem, ze kupilem? :) Mialem kupic.

    Thomas

  • 7. Data: 2011-05-26 22:01:19
    Od: mirek <f...@w...pl>

    W dniu 2011-05-26 09:44, MMM pisze:
> [...]
    > kontrast już jest, trudno więc nim "zmasakrować" zdjęcie.
    > Znakomicie działa na pojedynczych zdjęciach.

    Nie za bardzo rozumiem na czym polega różnica między obydwoma programami

  • 8. Data: 2011-05-26 22:01:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 23:56, Thomas pisze:

    > Użytkownik "animka"<a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie ja napisalem, ze kupilem? :) Mialem kupic.

    To nie kupuj jak za każdą nowszą wersje trzeba płacić oddzielnie.
    Jak kupisz to zażądaj wystawienia faktury.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-05-27 09:35:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 27 May 2011 00:01:47 +0200, animka napisał(a):

    > To nie kupuj jak za każdą nowszą wersje trzeba płacić oddzielnie.
    > Jak kupisz to zażądaj wystawienia faktury.

    żądam Twojej matury!

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net