    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: MMS
    Date: Thu, 6 Jun 2019 17:57:02 +0200

    Dnia Thu, 6 Jun 2019 16:45:29 +0200, Kamil napisał(a):

    > Oj Jacek, Ty jak zwykle wolno kojarzysz. Aby miec dostęp do internetu przez
    > GSM trzeba w telefonie wskazać choćby operatora i kilka innych drobiazgów.
    > Zreszta poczytaj o tym.

    Nie twierzę że pojadłem wszystkie rozumy na temat komór, ale ostatnio
    jak uruchamiałem żonie jej nową komórę to ograniczyłem się do wetknięcia
    SIM co IMO załatwia kwestię operatora, następnie uruchomiłem
    przeglądarkę i sprawdziłem ze działa i z rozpędu jeszcze ustawiłem
    hotspot i sprawdziłem że działa. Z innego aparatu przesłałem zdjęcie i
    też doszło. No to jeszcze nie wyczerpuje pojęcia "mieć internet"?
    --
    Jacek
    I hate haters.