    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MS Excel 4.0a PL
    Date: Wed, 18 Mar 2020 11:44:39 +0100

    Może źle zapamiętałem.
    Gdzieś mam pudełko z dyskietkami (nie jestem pewien wersji językowej), tyle że przez
    pomyłkę nagrałem inne rzeczy na jednej z
    dyskietek, więc liczba dyskietek u mnie to n-1 :-(
    Ciekawe, czy dałyby się odczytać po latach?
    Nie tyle o magnetyzm mi chodzi, co o kurz i ryzyko porysowania przy styku głowicy.
    Pewnie warto zacząć używanie starej stacji 3 1/2 '' od jakiejś dyskietki czyszczącej,
    lub jakiejś nieważnej dyskietki.
    A tak swoją drogą w tamtych czasach znacznie fajniejszy był zestaw Lotusa (m.in.
    1-2-3), choć Office było nieco szybsze (bo MS
    ukrywał szczegóły Win przed producentami innego oprogramowania).

    Jeżeli na emulator, to szukaj obrazów dyskietek zamiast fizycznych nośników.
    Na chomiku nie ma?
    Tu chyba nowsze (głównie niemieckie i trochę angielskie):
    https://os.ingenserverhost.de/

    16-bitowe Office 4.0 to dawało się chyba postawić na 32-bitowych Win 95/98?

    W sumie to NTG ;-)

    -----