  • 1. Data: 2013-01-02 12:56:55
    Temat: MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Mamy nowy rok, stawki MTR miały zostać urozmaicone. Kiedy dzwoniąc do play
    z trzech dużych sieci, nie będzie drożej niż wewnątrz nich? Ta sprawa nie
    nadaję się do UOKIK przypadkiem?

  • 2. Data: 2013-01-02 13:03:03
    Temat: Re: MTR kiedy stawki do wszystkich takie same
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Jan 2013 12:56:55 +0100, ronel napisał(a):

    > Mamy nowy rok, stawki MTR miały zostać urozmaicone. Kiedy dzwoniąc do play
    > z trzech dużych sieci, nie będzie drożej niż wewnątrz nich? Ta sprawa nie
    > nadaję się do UOKIK przypadkiem?

    Wręcz przeciwnie drogi Watsonie, wręcz przeciwne. Urozmaicone to one już
    były, teraz są ujednolicone.
    A stawkę MTR to będziesz płacił, jak będziesz operatorem z setkami tysięcy
    klientów. Dokąd nie jesteś, to płacisz stawkę swojej taryfy. Nie podoba
    się? To zmień taryfę. Albo operatora.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-01-02 13:16:44
    Od: "ronel" <r...@...pl>

> [...]
    > tysięcy
    > klientów. Dokąd nie jesteś, to płacisz stawkę swojej taryfy. Nie podoba

    Popierniczyły mi się słowa, jeszcze noworoczny kac daje się we znaki.
    Oczywiście że chciałem napisać UJEDNOLICONE.
    Nie chcę zmieniać na playa, ani brać abonamentu z nielimitowanymi
    rozmowami.

  • 4. Data: 2013-01-02 13:39:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Jan 2013 13:16:44 +0100, ronel napisał(a):

    > Nie chcę zmieniać na playa, ani brać abonamentu z nielimitowanymi
    > rozmowami.

    Więc weź abo z określoną liczbą minut i równymi stawkami do wszystkich,
    proste.

  • 5. Data: 2013-01-02 13:45:57
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    > Więc weź abo z określoną liczbą minut i równymi stawkami do wszystkich,
    > proste.

    Na kartę nie da się

  • 6. Data: 2013-01-02 13:48:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Jan 2013 13:45:57 +0100, ronel napisał(a):

    > Na kartę nie da się

    Więc zmień operatora. Taryfa jest taryfą - stawki się nie zmienią. Zmiana
    opłat odbywa się przez zmianę taryfy. Operatorzy skwapliwie wykorzystają
    okazję, żeby przy okazji jednej obniżki, zepsuć coś innego.
    I tylko głosowanie nogami może ich przekonać, że nie warto.

  • 7. Data: 2013-01-02 14:00:54
    Od: "ronel" <r...@...pl>

> [...]
    > okazję, żeby przy okazji jednej obniżki, zepsuć coś innego.
    > I tylko głosowanie nogami może ich przekonać, że nie warto.

    To pokaż mi proszę gdzie znajdę taką taryfę, bo jakoś nie widzę:
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/taryfy
    http://nakarte.plus.pl/prepaid/no_limit.html
    http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4002009310,ti
    tle,taryfy-Orange-na-karte,article.html

  • 8. Data: 2013-01-02 17:14:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
> [...]
    >tysięcy
    >klientów. Dokąd nie jesteś, to płacisz stawkę swojej taryfy. Nie

    Tym niemniej ktos tu nauduzywa swojej monopolistycznej pozycji, a to
    sie nadaje do UKE, od dawna zreszta ..

    J.

  • 9. Data: 2013-01-02 17:35:20
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 2 Jan 2013 17:14:48 +0100, J.F napisał(a):

    > Tym niemniej ktos tu nauduzywa swojej monopolistycznej pozycji

    A kto dokładnie?

    >, a to
    > sie nadaje do UKE, od dawna zreszta ..

    UKE od dawna reguluje stawki MTR.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 10. Data: 2013-01-02 17:51:56
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 02.01.2013 14:00, ronel pisze:
    (,,,)
> [...]
    (...)
    jak juz wspominał rzecznik orange, opłaty za połączenia nijak się mają
    do mtr. niema nigdzie nakazu zmniejszania opłat wraz z obniżeniem mtr.
    Można mieć jedynie nadzieje, ze _Dopiero_ po zrównaniu MTR _nowo
    podpisywane_ umowy będą miały rozmowy w tej samej cenie w W3 i play.
    Będziesz czekał? Życzę cierpliwości i powodzenia
    Puki co my w Playu gadamy w sieci za darmo, a na zewnątrz za mniej niz
    10 groszy
    ToMasz