  • 11. Data: 2012-12-22 11:13:06
    Temat: Re: Made in Straż Miejska [Crosspost]
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-12-21 20:02, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > parkowanie na chodniku. Za to 33 samochody miały założone na przednich
    > kołach blokady. A za wycieraczkami zaproszenie do kasy, by opłacić mandat.
    >
    > Jeszcze do końca roku zostało kilka dni i widać że chłopaki starają się
    > jak mogą by normy wyrobić i premii świątecznej nie stracić. A że ich
    > metody w większości są "poniżej pasa" to myślę że mało kogo to zdziwi do
    > czego są zdolni.
    > Zastanawiam się tylko ilu z tych zablokowanych zapłaci mandaty. Obawiam
    > się że żaden. A z drugiej strony to ich powinno się do sądu podać.

    radnie-znak-a-straz-miejska-korzysta-i-zaklada-bloka
    dy,id,t.html

    nie pierwszy raz niedouczone buraki ze straszy* miejskiej Wrocławia mają
    za dużo kompetencji i za mały rozumek.

    tu masz ich nagranych jak poniżają obywatela:

    http://www.wykop.pl/ramka/1350835/pan-tak-sie-wcina-
    jak-majtki-w-krok-straznik-miejski-z-wroclawia/

    czego oczekujesz od takiego buraka ? Jak komendant dopuszcza takie
    praktyki to myślisz, że oni się boją? Jeszcze bardziej kozaczą i mają
    obywatela w dupie. Siedzą i pierdzą w te swoje stołki i łapią tylko
    "klientów" na fotoradar.

    Czy taki artykuł coś zmienia ? Nic. Bo gdyby zmieniał to nagle 20
    straszników zmieniłoby prace a reszta by się bała robić głupoty. A tak
    przyspawany do stołka komendant aprobuje takie zachowanie i po temacie.
    Mamy taki jeden wielki bubel jakim jest SM i darmozjadów.

    Icek

    * strasz od straszenia ;P

  • 12. Data: 2012-12-22 14:26:59
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Okolice Politechniki to od bardzo już długiego czasu "złote eldorado"

    a mowia ze studenci sa tacy madrzy i szybko sie ucza ;)

    > dla SM. Kilka dużych budów (każda ze sporym placem działania) wycięło
    > potężną liczbę miejsc do parkowania. Dodatkowo, niedawno miasto
    > rozszerzyło w okolicy płatne strefy parkowania. Praktycznie każdego

    trudno, z tymi "ciut na kreskowanym" to przesada ale reszta niech sie uczy, w
    miescie nie ma latwo a zawsze jest opcja powrotu do swojej miesciny czy wioski,
    tam korkow, oplat za parkowanie a nawet SM nie ma. Student ma ulgi na
    komunikacje miejska, studia za darmo to niech sie wozi MPK. Gorzej z
    mieszkancami kamienic...

  • 13. Data: 2012-12-22 15:49:45
    Temat: Re: Made in Stra? Miejska [Crosspost]
    Od: MiRK <r...@e...pl>

    W dniu 21-12-2012 21:22, cef pisze:

    > A tak zgodnie z przepisami
    > (nie ryzykując wywiezienia auta- zakładam, że nie blokuję ruchu),
    > to jak długo taki zablokowany mogę stać?
    > Bo mi się akurat nie spieszy - to jest jedna opłata czy
    > za każdy dzień z blokadą coś liczą?

    Podobno po 19 zdejmują, bo muszą się rozliczyć w bazie...

  • 14. Data: 2012-12-22 15:55:17
    Temat: Re: Made in Straz Miejska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 15:49:45 +0100, MiRK napisał(a):

    > Podobno po 19 zdejmują, bo muszą się rozliczyć w bazie...

    Juz nie - widzialem w okolicach rynku blokady i po 22.

    Z czasem ... uwaga na kamery, jak parkowaliscie to tabliczka mogla byc, a
    tydien postoju nie jest zabroniony ..

    J.

  • 15. Data: 2012-12-22 16:49:35
    Od: grzeda <d...@n...pl>

    W dniu 2012-12-21 21:22, cef pisze:

> [...]
    > to jak długo taki zablokowany mogę stać?
    > Bo mi się akurat nie spieszy - to jest jedna opłata czy

    Z mandatami tak jest, ze codziennie wkladaja za szybe nowy.

    pozdr
    PG

  • 16. Data: 2012-12-22 18:36:36
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2012-12-22 16:49:35 +0100, grzeda <d...@n...pl> said:

    > Z mandatami tak jest, ze codziennie wkladaja za szybe nowy.

    A co z zasadą że nie można karać wielokrotnie za jeden czyn?

    --
    DJ

  • 17. Data: 2012-12-23 00:04:00
    Od: "zbisa" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > a mowia ze studenci sa tacy madrzy i szybko sie ucza ;)

    uczą się, uczą i to szybko - tylko ciągle trafia na następnych... zawsze
    znajdzie się jakiś nowy chętny "na nauki"... :-)

    > Student ma ulgi na komunikacje miejska, studia za darmo to niech sie wozi
    > MPK.

    przy dzisiejszych cenach samochodów (znaczy czegoś co jest w stanie
    jeździć)...

    > Gorzej z mieszkancami kamienic...

    ci juz się wyreksili... spróbuj zaparkowac np. na podwórzu na które można
    wjechać z ul. Janiszewskiego wjazdem pomiędzy D-20 a murkiem okalającym
    szkołę podstawową (tuż przed szlabanem) - tam bezpiecznie moga parkowac
    jedynie tambylcy, każdy obcy samochód w najlepszym przypadku jest starannie
    porysowany w ciągu kilku minut - już nie jeden naiwny się o tym przekonał...

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

  • 18. Data: 2012-12-23 07:38:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-23 00:04, zbisa pisze:

> [...]
    > porysowany w ciągu kilku minut - już nie jeden naiwny się o tym przekonał...

    To jest oferta odporna na polityków, SM i ich blokady i laweciarzy, na
    tambylców, niech sobie rysują :)

    SKOT TRANSPORTER OPANCERZONY ;)
    http://otomoto.pl/inny-skot-transporter-opancerzony-
    sprawny-T2371364.html

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 19. Data: 2012-12-23 08:42:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    tranet.pl
    *Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

    > To jest oferta odporna na polityków, SM i ich blokady i laweciarzy, na
> [...]

    Ciekawe do kiedy przegląd i OC :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2012-12-24 11:17:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-21 20:19, DJ pisze:
    > Jeśli była to jedynie kwestia kradzieży tabliczki, to ZDIUM ma rejestr oznakowań
    dróg w swoim zarządzie, i z prawnego punktu widzenia ten stan jest obowiązujący, nie
    to czy tabliczka tam fizycznie wisiała

    Zaraz zaraz. Odwrotna sytuacja: nie ma zakazu, więc parkuję, a potem się okazuje
    że złamałem przepisy, bo wcześniej ktoś zajumał znak zkazu?