  • 11. Data: 2014-11-12 12:22:17
    Temat: Re: Makra higieniczne w jezyku Scheme
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 12:11:38 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
> [...]
    raczej OnConnection, OnConnectServer - to słowo handeler wprowadza jezykową pianę i
    wydłuza 'językowo' kod a im krotszytym lepszy

    > to zalezy tez od konwencji przyjetych w reszcie projektu.
    > ale nie do konca sie zgodze z tym, ze im kod krotszy tym lepszy.
    > im kod bardziej zrozumialy, tym lepszy (w przeciwnym razie APL
    > bylby najlepszym jezykiem programowania)

    nie chodzi o to ze handler ma 5 liter wiecej niz on ale o to ze wprowadza w tekst
    kodu jedno niepotrzebne slowo/pojecie wiecej - ja jestem dosyc pewien ze to jest
    niedobrze, -- i to jest o tyle ciekawa uwaga ze w tych nazewniczych kwestiach trudno
    sie polapac a tutaj pojawia sie pewna 'dyrektywa' nt tego do czego nalezy zmierzac
    9widac tez ze tekst kodu mimo ze chyba malo kto na to zwraca uwage jest pewnego
    rodzaju scisłą 'powłoką' nad kodem)

  • 12. Data: 2014-11-12 12:31:03
    Od: firr <p...@g...com>

    > ten kod jest wziety z nodejs?

    chyab tak, to jest taki losowy kawalek kodu ktory godzine temu mi wpadl w oko,
    niewazne -
    nieststy dosyc slabo sie na tym znam, musialbym poswiecic co najmniej kilkanascie
    godzin na to by moc to sobie testowac itd itd
    (tak samo jak scheme) a nie mam czasu, czasem tak sobie ogladam powoli rozne kawalki
    na sucho;

    zrozumielem jak to dziala acz musze troche dluzej popatrzec

    > jak masz chrome'a albo firefoxa, to mozesz wcisnac ctrl+shift+c,
    > wejsc w konsole i wpisac ten kod i sprawdzic czy dziala.
    > /* u mnie dziala */

    jak wciskam w chrome to wysakuje jakas skomplikowane "ide" z juz wypelnioną stroną
    ;-) kiedy indziej to potestuje ;-)

  • 13. Data: 2014-11-12 12:34:25
    Od: firr <p...@g...com>

    > Akurat tego rodzaju rzeczy mozna dosc latwo rozwiazac przy pomocy
    > makra preprocesora C:
    >
    > #define PROFILE(call) { \
    > // ... kod \
    > call; \
    > // ... kod \
    > }

    to nie to samo ;-) ma inne wlasnosci na ogol gorsze; z takim profile nie zrobisz
    wielu rzeczy jak z tym 'moim' ktore jest dobrze zintegrowane w języku - kiedys
    pozniej bede
    rozwijac temat tego jak wlasnie mozna (by) kombinowac funkcje w poprawionym c

  • 14. Data: 2014-11-13 11:40:04
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 12:22:19 UTC+1 użytkownik firr napisał:

> [...]
    9widac tez ze tekst kodu mimo ze chyba malo kto na to zwraca uwage jest pewnego

    check out też pl.comp.lang.c > teksty nazewnicze w c