  • 1. Data: 2012-01-12 14:25:33
    Temat: Mało brakowało... - [film]
    Od: MM <k...@g...pl>

    Wydaje mi się że jednak do małego kontaktu doszło...

    http://acu.polserwer.pl/tes14951.avi , plik 2,2MB 4k/s

  • 2. Data: 2012-01-12 14:31:18
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 14:25:33 +0100, MM napisał(a):

    (...)

    Na filmie mamy klasyczny przyklad debila jadacego slalomem, ktory MUSI
    wyprzedzic, bo by sie pochorowal.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-01-12 14:58:43
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na filmie mamy klasyczny przyklad debila jadacego slalomem, ktory MUSI
    > wyprzedzic, bo by sie pochorowal.

    Standard, w dodatku spokojnie mogl go wyprzedzic tylko chyba zaspal albo nie
    umie.

    sz.

  • 4. Data: 2012-01-12 15:00:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/01/2012 13:25, MM wrote:
    > Wydaje mi się że jednak do małego kontaktu doszło...
    >
    > http://acu.polserwer.pl/tes14951.avi , plik 2,2MB 4k/s

    Spakuj go jeszcze do pliku .exe, na pewno więcej osób się skusi. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-01-12 15:05:00
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-01-12 15:00, kamil pisze:

    > Spakuj go jeszcze do pliku .exe, na pewno więcej osób się skusi. ;)

    Jakiejś streszczenie bo nie chce mi się tego ściągać.

  • 6. Data: 2012-01-12 15:16:27
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Jan 12, 2:58 pm, "szufla" <b...@e...pl> wrote:
    > Standard, w dodatku spokojnie mogl go wyprzedzic tylko chyba zaspal albo nie
    > umie.

    .. albo gadał przez komórkę.

    --
    Gom

  • 7. Data: 2012-01-12 15:24:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Jan 2012 15:05:00 +0100, PesTYcyD

    > Jakiejś streszczenie bo nie chce mi się tego ściągać.

    Człowiek nagrywa film kamerą w rękawie kurtki (może się wstydzi). Jadą
    lewym wyprzedzajac nielicznych maruderów po prawej -- nagle pojazd przed
    kamerzystą w rękawie zjeżdża na prawo, zrównuje się z poprzedzającym go
    wcześniej na lewym pasie pojazdem marki Focus tymczasem nagle
    niespodziewanie wyrasta przed nim kolejny maruder na prawym pasie. Daje na
    lewo i skracz. Koniec. Żadnego dachowania, krwi, nic z tych rzeczy.
    Podziwiam jedynie spokój osoby z kamerą w rękawie.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 8. Data: 2012-01-12 15:31:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-01-2012 14:25, MM pisze:
    > Wydaje mi się że jednak do małego kontaktu doszło...
    > http://acu.polserwer.pl/tes14951.avi , plik 2,2MB 4k/s

    Chyba go trącił jednak.
    ATSD zastanawiam się skąd się bierze idiotyczny odruch przyśpieszania w
    momencie kiedy okazuje się że pas który zmienia kierunek, kończy się czy
    "wyrasta" na nim jakaś przeszkoda. Zamiast zwolnić i spokojnie zająć pas
    obok, koniecznie _MUSI_ wjechać jeszcze przed kilka pojazdów po nim
    jadących. Oczywiście kończy się to często ostrym hamowaniem, lub nawet
    kolizją.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2012-01-12 15:38:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szufla" napisał w wiadomości grup

    >Standard, w dodatku spokojnie mogl go wyprzedzic tylko chyba zaspal
    >albo nie umie.

    Albo i nie mogl, bo ten po lewej widzac nabuzowanego idiote delikatnie
    przyspieszyl, zeby miejsca nie bylo.

    Z drugiej strony - wcale niekoniecznie debil, tylko moze po prostu nie
    lubi amerykanskiej jazdy/wyscigow zolwi :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-01-12 15:47:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Na filmie mamy klasyczny przyklad debila jadacego slalomem, ktory MUSI
    > wyprzedzic, bo by sie pochorowal.

    A jak inaczej wyprzedzić, jak debile blokują dwa lub trzy pasy jadąc z tą
    samą prędkością? Ludzie czasami gdzieś się spieszą.