    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Malutki kompresorek do 8 bar
    Date: Mon, 12 Jun 2017 19:13:54 +0000 (UTC)

    Jacek <k...@a...com> wrote:

    > A do czego ma służyć?

    Generalnie chcę sobie zrobić pneumatykę w motorze. Do quickshiftera, do
    klaksonu, do wspomagania smarowania łańcucha, ale też np. do awaryjnego
    podpompowania koła (sobie lub komuś w trasie), jeśli zaszłaby potrzeba.

    Jak podłączyłem kompresorek od klaksonu do manometru, to dał ledwo 0,5
    bara, za to spory przepływ (i ogromny pobór prądu). Jak podłączyłem do
    takiego klaksonu zamiast tego kompresorka butlę 8 barów, to efekt był
    powalający. Dlatego taki mały kompresorek pod siedzeniem + mała butla,
    i mamy na dwa-trzy trąbnięcia zanim nie podpompuje znowu.

    Całość ma być pod siedzeniem, sterowana presostatem i dodatkowo
    wyłącznikiem, oczywiście za zapłonem.

    Od biedy to i pompka rowerowa napędzana jakimś silniczkiem by wystarczyła.
    Jak nie dobije do 8 barów, tylko np. 6, to też będzie dobrze.

    > https://www.mall.pl/kompresory/blackdecker-kompresor
    -asi300?gclid=COSDmqWhuNQCFUvPsgodL4cFdg
    > W Mall możesz towar zwrócić, więc ryzykujesz tylko koszt przesyłki.

    Za duży jest :( Właśnie te samochodowe i przenośne są duże. Rozmiar taki,
    jaki ma kompresorek do klaksonu, by wystarczył, tylko to daje pół bara.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]