  • 11. Data: 2013-11-07 14:53:10
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, November 7, 2013 2:42:13 PM UTC+1, s...@g...com wrote:
    > Bez zająknięcia chłop wybulił 'in advance', zadania rozwiązałem
    >i.... więcej chłopa na oczy nie widziałem. To dopiero są jajca!!

    Czas rzucić etat i iść rozlepiać ogłoszenia po uczelniach :]

    L.

  • 12. Data: 2013-11-07 14:55:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...

    > ... Bez zająknięcia chłop wybulił 'in advance', zadania rozwiązałem
    > i.... więcej chłopa na oczy nie widziałem. To dopiero są jajca!!

    Masz!
    A chcesz receptę, aby NA PEWNO takiego więcej nie zobaczyć?
    Zaśpiewaj mu 200, ale powiedz, że bierzesz stówę teraz, a stówę po
    zaliczeniu.
    Jestem niemal pewien, że ani stówy, ani gościa, już nie zobaczysz :))
    Mama mi opowiadała, że, za dawnych (40 lat z hakiem) czasów, przychodził do
    nas jakiś dalszy kuzyn ze strony ojca, był delikatnie mówiąc upierdliwy, bo
    pojawiał się bez zapowiedzi... nic to. Pewnego dnia poprosił moją mamę o
    pożyczenie stu złotych, zapewniając solennie, że najdalej pojutrze odda. Do
    dziś nie oddał i już się nie pokazał :)
    Mama powiedziała, ze może stówy trochę szkoda, ale zyskany dzięki niej
    spokój, to rzecz bezcenna :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 13. Data: 2013-11-07 15:07:33
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 14:55:03 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:
> [...]
    >
    > To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
    >
    > wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!

    Ale tu jest zupełnie odwrotne jajco, którego nie rozumiem! Chłop zapłacił za robotę z
    góry, ja swoje zrobiłem, a gościu się nie pojawił po odbiór roboty. Łapiesz ?!

  • 14. Data: 2013-11-07 15:14:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...
    > Ale tu jest zupełnie odwrotne jajco, którego nie rozumiem!
    > Chłop zapłacił za robotę z góry, ja swoje zrobiłem, a gościu się nie
    > pojawił po odbiór roboty. Łapiesz ?!

    No, to chyba się już nie pokaże, pewnie zachlał (za rękę nie złapałem) i
    wstyd mu się pokazać, że nawet na egzamin nie poszedł... Faktycznie, zmienia
    to trochę postać rzeczy... Pozwoli chyba jednak domniemywać, że masz za
    friko (choć jedyny raz), kasę...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 15. Data: 2013-11-07 16:00:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    s...@g...com napisał:

    > Ale tu jest zupełnie odwrotne jajco, którego nie rozumiem!
    > Chłop zapłacił za robotę z góry, ja swoje zrobiłem, a gościu
    > się nie pojawił po odbiór roboty. Łapiesz ?!

    Ma zadatki na pracownika dydaktycznego. Potrafi zadać słupki
    do domu, a potem tego nie sprawdzić. Kariera na uczelni stoi
    przed nim otworem (pieniądze też potrafi wydawać, więc dadzą
    go do rozlicznia grantów).

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2013-11-07 16:04:58
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 15:14:02 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:
> [...]
    >
    > to trochę postać rzeczy... Pozwoli chyba jednak domniemywać, że masz za

    Jakie tam friko?! Zadań do kibla nie wywaliłem, rozwiązałem, trochę się przy tym
    narobiłem. A że zleceniodawca roboty nie odebrał, to już InkszaInkszość..

  • 17. Data: 2013-11-07 16:14:40
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 14:53:10 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Czas rzucić etat i iść rozlepiać ogłoszenia po uczelniach :]

    RACJA!! I po makdonaldach, bo tam najwięcej kwiatu nauki przesiaduje!!

  • 18. Data: 2013-11-07 16:19:34
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 11/7/2013 3:07 PM, s...@g...com wrote:

    ps.com...

    > Ale tu jest zupełnie odwrotne jajco, którego nie rozumiem! Chłop zapłacił za robotę
    z góry, ja swoje zrobiłem, a gościu się nie pojawił po odbiór roboty. Łapiesz ?!

    Akurat wytlumaczenie jest IMO dosyc proste, na studiach jest wiecej niz
    jeden przedmiot do zaliczenia. Moze sie dowiedzial, ze nie zaliczyl
    jeszcze czegos i ze tak wylatuje wiec to co za roznica.
    Druga opcja jest taka ze zlecil to kilku osobam na raz aby miec
    pewnosc ze bedzie mial na jutro. Ale Ty byles pod koniec kolejki :-).

    Pozdrawiam

    Marek

  • 19. Data: 2013-11-07 16:31:45
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@x...com> napisał w wiadomości
    > Druga opcja jest taka ze zlecil to kilku osobam na raz aby miec
    > pewnosc ze bedzie mial na jutro. Ale Ty byles pod koniec kolejki :-).

    To już musiał(by) być nieźle zdesperowany, żeby się do tego posunąć :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 20. Data: 2013-11-07 16:33:40
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 16:19:34 UTC+1 użytkownik Marek Borowski napisał:

    robotę z góry, ja swoje zrobiłem, a gościu się nie pojawił po odbiór roboty. Łapiesz
    ?!

> [...]
    >
    > Druga opcja jest taka ze zlecil to kilku osobam na raz aby miec
    >
    > pewnosc ze bedzie mial na jutro. Ale Ty byles pod koniec kolejki :-).

    Tak w zasadzie, to mnie to 'lata' dlaczego nie odebrał roboty. Zabulił z góry, ja
    swoje zrobiłem i gitara. A że roboty nie odebrał, to już nie moja brocha. Ale
    wracając do tematu, ile kasować za mgr inż?!