  • 21. Data: 2013-11-07 16:46:22
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    s...@g...com <s...@g...com> napisał(a):
    > RACJA!! I po makdonaldach, bo tam najwięcej kwiatu nauki przesiaduje!!

    Próbowałeś kiedyś napisać posta bez wykrzykników? Jak mówisz, to też
    krzyczysz?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 22. Data: 2013-11-07 16:46:30
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-11-07 12:52, s...@g...com pisze:

    > Ja wiem, to co opisałem wygląda jak kabaret. Takie czasy niestety.. Ale kurka
    wódka, pytanie zupełnie poważne : ILE ??

    Do 3 lat.
    :)

    pzdr
    bartekltg

  • 23. Data: 2013-11-07 16:51:43
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 16:46:22 UTC+1 użytkownik Grzegorz Niemirowski
    napisał:
    > s...@g...com <s...@g...com> napisaďż˝(a):

    > Pr�bowa�e� kiedy� napisa� posta bez wykrzyknik�w? Jak m�wisz, to
    teďż˝

    > krzyczysz?

    Nadinterpretacja !!!! NIE KRZYCZĘ !!!!!! SŁUCH MAM DOBRY !!!!!!!!!
    A jakie jest Twoje zdanie w kontekście wątka?

  • 24. Data: 2013-11-07 16:53:43
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 16:46:30 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

    wódka, pytanie zupełnie poważne : ILE ??

    > Do 3 lat.
    >
    > :)

    Dla zleceniodawcy, czy zleceniobiorcy?

  • 25. Data: 2013-11-07 16:54:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan bartekltg napisał:

    > Do 3 lat.
    > :)

    To chyba za licencjackie. Przy magisterskich może być pięć.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2013-11-07 17:08:03
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-11-07 16:53, s...@g...com pisze:

    wódka, pytanie zupełnie poważne : ILE ??

    > Dla zleceniodawcy, czy zleceniobiorcy?

    Wydaje mi się, że dala obu, ale wygooglać coś nie mogę
    (za to sposoby na dupochron bez problemu:)), musisz prawników
    popytać. Znajomy raczej nie, ale klient "komercyjny"
    w razie wpadki podkabluje na pewno;-)
    Jakieś plotki były, że uczelnie chciały odbierać piszącym dyplomy,
    też nie wiem, czy miałyby prawo.

    Ale zupełnie poza prawniczym bełkotem, serio, chcecie wprowadzać
    na rynek takich przyszłych (współ)pracowników? To trzeba tępić
    chemią i ogniem, a nie się przyłączać;-) Przynajmniej w twardszych
    dziedzinach, bo spec z marke4tingu jakoś mi wisi;)

    pzdr
    bartekltg

  • 27. Data: 2013-11-07 17:08:56
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > To chyba za licencjackie. Przy magisterskich może być pięć.

    Nie mylisz z wymaganymi latami picia wódki przed uzyskaniem
    danego dyplomu?
    :-)

    pzdr
    bartekltg

  • 28. Data: 2013-11-07 17:14:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 7 Nov 2013 03:14:05 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

    >http://www.edu-ogloszenia.pl/pisanie_poprawa_prac_z
    adania_korepetycje_umowa,ogloszenie,20131010154454.h
    tml

    >Z etycznego (i nie tylko) punktu widzenia, to są po prostu kurde jajca!!
    >Od ładnych paru lat raz na jakiś tam czas zgłasza się do mnie raz ten, raz sramten
    znajomy z prośbą o pomoc dla syna przy pracy inż./mgr, ale.. w zasadzie ja robię
    projekt, uruchamiam badziewie i tłumaczę dlaczego to funguje tak i srak. Nieee,
    "pracy" nie piszę, bo to nudne jak flaki z olejem, ale recenzuję (oczywiście
    nieoficjalnie), po czym ów delikwent dokonuje stosownych poprawek w pisaninie.

    >Hmmm, frajer jestem? Nosz kurde chyba tak!! Jak odmówię pomocy, to scenariusz
    będzie taki:

    >1) Pójdzie gdzie indziej, uzyska swoje - i ZABULI
    >2) Zleci temat firmie, która opyli mu badziewnego gotowca - i też ZABULI
    >
    >I kurka wódka, zawsze owe prośby o pomoc wyglądają tak: StachuCheblu, a mógłbyś tam
    coś mojemu synowi podpedzieć przy jego inż./mgr ? A ile się już nasłuchałem o
    promotorach?! Chuje zwykłe, w niczym bidulkowi nie pomagają!!

    >No i teraz, koniec z frajerstwem, konkretne pytanie:
    >
    >Ile brać za projekt inż./mgr ?!

    3 do 5 lat. Pierdla

    A.L.

  • 29. Data: 2013-11-07 17:23:18
    Od: A.L. <a...@a...com>

> [...]

    promotorach?! Chuje zwykłe, w niczym bidulkowi nie pomagają!!

    >No i teraz, koniec z frajerstwem, konkretne pytanie:

    W aulii Gmachu Glownego Politechniki Warszawskiej jest wykuty w
    kamieniu napis: Takie Rzeczy Pospolite Beda Jakie Jej Mlodziezy
    Chowanie. To Andrzej Frycz Modrzewski. Mylnie przypisywane Zamoyskiemu
    i Staszicowi.

    No i wlasnei - takie rzeczy pospolite beda jak sobie mlodziez
    wyksztalcimy. Ksztalcimy polglowkow. Na swoja wlasna zgube.

    Gratuluje Kolegom robiacym projekty na zamowienie. Przyczyniaja sie w
    ten sposob do tego aby Polska rosla w slile a ludziom zylo sie
    dostatniej. W sile kraju juz nei tzreciego, a piatego swiata.

    Gratuluje rozniez Kolegom Profesorom, ktorzy wiedzac doskonale o
    procederze i wiedzac doskonale ze student Kupscinski kupil projekt,
    maja to gleboko w dupie. Rowniez moim bylym Kolegom Profesorom z

  • 30. Data: 2013-11-07 17:23:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan bartekltg napisał:

    > Nie mylisz z wymaganymi latami picia wódki przed uzyskaniem
    > danego dyplomu?
    > :-)

    Można to traktować jako pewną analogię do "służby zastępczej".

    Jarek

    --
    Pięć lat dostał skutkiem
    Tej willi z ogródkiem