  • 51. Data: 2013-11-08 21:24:13
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Nov 2013 13:54:12 -0600, A.L. napisał(a):
    > Chyba ci sie pomylilo wyksztalcenie technika z wyksztalceniem
    > inzyniera. Jest deko roznicy...
    > Inzynier mechanik tez nie umie spawac...

    Jest jeszcze inzynier spawalnictwa.
    Nie bylbym taki pewny czy spawanie praktyczne jest w programie
    nauczania i czy jest obowiazkowe. W sumie - nie musi byc.

    Spawacz nawiasem mowiac to ostatnio powazny zawod.
    I trzeba miec kwalifikacje, ukonczone kursy i certyfikaty, a nie tam
    tytul inzyniera czy magistra.

    J.

  • 52. Data: 2013-11-09 00:54:38
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 8 Nov 2013 21:07:18 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Powinien się tego na poziomie technikum nauczyć...

    Technik - i owszem. Ale nigdzie nie jest napisane ze aby zostac
    inzynierem trzeba najpierw zostac technikiem

    A.L.

  • 53. Data: 2013-11-09 00:55:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 8 Nov 2013 21:24:13 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jest jeszcze inzynier spawalnictwa.

    Tez nie musi umiec spawac

> [...]
    >
    >Spawacz nawiasem mowiac to ostatnio powazny zawod.
    >I trzeba miec kwalifikacje, ukonczone kursy i certyfikaty, a nie tam

    No wlasnie. Trzeba byc spawaczem

    A.L.

  • 54. Data: 2013-11-09 00:58:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello A.L.,

    Saturday, November 9, 2013, 12:54:38 AM, you wrote:

    > Technik - i owszem. Ale nigdzie nie jest napisane ze aby zostac
    > inzynierem trzeba najpierw zostac technikiem

    A szkoda. Licealiści niech sobie na politologię czy inne tumanistyczne
    studia chodzą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2013-11-09 05:20:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 9 Nov 2013 00:58:59 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >A szkoda. Licealiści niech sobie na politologię czy inne tumanistyczne
    >studia chodzą.

    Elektronika to nie tylko lutowanie. Co wiecej, sa spore dziedziny
    elektroniki w ktorych zadne lutowanei nie jest potzrebne. A jak tzreba
    cos pulutowac, to od tegosa technicy ktorzy wlasnei po to sa zeby
    polutowac.

    W dzisiejszej elektronice matematyka, i to zaawansowana, jest bardziej
    potzrebna niz lutowanie

    A.L.

  • 56. Data: 2013-11-09 06:13:05
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 8 Nov 2013 12:16:44 +0100, Budyń
    <b...@r...pl> wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    >dla przedkładającego pracę jako własną - bo napisac pracę komuś mozna i to
    >karalne nie jest.

    Jezeli napisal te prace "w dobrej wierze", to znaczy nei wiedzial iz
    celem zamawiajacego jest pzredstawienie owej pracy jako wlasnej.
    Poniewaz owi faceci oglaszaja sie "prace magisterskie pisze", trudno
    sie spodziewac iz mysla ze owe prace pisza w celu publikacji w
    czasopismie Playboy.

    A.L.

  • 57. Data: 2013-11-09 11:55:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello A.L.,

    Saturday, November 9, 2013, 5:20:46 AM, you wrote:

> [...]
    > elektroniki w ktorych zadne lutowanei nie jest potzrebne. A jak tzreba
    > cos pulutowac, to od tegosa technicy ktorzy wlasnei po to sa zeby

    Jasne. Idźmy dalej - elektronika to nie tylko prawo Ohma. Co więcej,
    są spore dziedziny elektroniki, w których żadne prawo Ohma nie jest
    potrzebne. A jak trzeba coś policzyć, to dupa blada, bo Panowie
    Inżynierowie Elektronicy _zastosować_ ze zrozumieniem prawa Ohma i
    praw Kirchhoffa.

    > W dzisiejszej elektronice matematyka, i to zaawansowana, jest bardziej
    > potzrebna niz lutowanie

    Żebyś się nie zdziwił. I nie myl elektroniki z informatyką, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2013-11-09 12:05:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:1517861023.20131109005859@pik-net.pl.invalid...

    > A szkoda. Licealiści niech sobie na politologię czy inne tumanistyczne
    > studia chodzą.

    Nie wrzucaj wszystkich licealistów do jednego wora bo niektórych możesz
    urażać (uderz w stół a nożyce się odezwą :) ).
    Od dziecka wiedziałem, że chcę być elektronikiem i właśnie dlatego wybrałem
    LO Mat-Fiz.
    Dzięki temu potem na studiach nie miałem żadnych problemów (każdy (no
    prawie) przedmiot techniczny wymaga matematyki).
    P.G.

  • 59. Data: 2013-11-09 12:19:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Spawacz nawiasem mowiac to ostatnio powazny zawod.

    Dlaczego ostatnio?
    Już 35 lat temu słyszałem (od mojej mamy, która uczyła w Zespole Szkół
    Budowy Okrętów), że inżyniera to można w kilka lat wykształcić, a spawacza
    okrętowego nie.
    P.G.

  • 60. Data: 2013-11-09 12:34:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Saturday, November 9, 2013, 12:05:16 PM, you wrote:

> [...]
    > urażać (uderz w stół a nożyce się odezwą :) ).
    > Od dziecka wiedziałem, że chcę być elektronikiem i właśnie dlatego wybrałem

    Ale lutować się nauczyłeś zanim poszedłeś do średniej szkoły,
    nieprawdaż?

    > Dzięki temu potem na studiach nie miałem żadnych problemów (każdy (no
    > prawie) przedmiot techniczny wymaga matematyki).

    Jasssne, bo każdy musi zaliczyć analizę matematyczną.

    --
    Best regards,
    RoMan