  • Data: 2012-03-29 11:46:19
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:jl13kc$hvb$1@inews.gazeta.pl...

    > No właśnie sęk w tym, że nie liczy się oznakowanie, a status drogi.
    > Czytałem w Sieci (chyba, że to ściema) o przypadkach uznania winnym tego,
    > kto nie wiedział, że wyjeżdża z drogi prywatnej....

    Podaj link, bo odnoszę wrażenie, ze albo źle zrozumiałeś tekst, albo
    faktycznie ktoś głupoty powypisywał. Kierującego obowiązują znaki drogowe i
    przepisy prawa o ruchu drogowym. Nie można od niego wymagać, by sprawdzał
    geodezyjnie przebieg drogi, a co za tym idzie trudno wywodzić z tego
    jakiekolwiek jego obowiązki. Znam kilka miejsc, gdzie z różnych powodów
    ulice czy drogi biegną przez teren prywatny, ale z punktu widzenia prawa o
    ruchu drogowym niczego to nie zmienia.