    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat na OSie.
    Date: Wed, 06 Oct 2010 23:05:24 +0200
    <4caadf03$0$21002$65785112@news.neostrada.pl> <i8en41$oq2$1@news.onet.pl>
    <i8fjce$k0d$1@inews.gazeta.pl> <x...@n...onet.pl>
    <i8fkgv$n47$1@inews.gazeta.pl> <x...@n...onet.pl>
    <i8fvu9$5a2$2@inews.gazeta.pl> <x...@n...onet.pl>
    <i8h5v7$qge$1@news.onet.pl> <i8h6u7$t6n$1@news.onet.pl>
    <i8h7o4$vq8$1@news.onet.pl> <i8hkeb$7kn$1@news.onet.pl>
    <i8hm6q$daf$1@news.onet.pl> <i8ho1b$iv1$1@news.onet.pl>
    <i8hota$lap$2@news.onet.pl> <i8hpib$nt6$2@news.onet.pl>
    <b...@e...googlegroups.com>
    <4cacaf9c$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8iblg$nh5$1@inews.gazeta.pl>
    <4caccafd$0$21004$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8iivh$meq$1@inews.gazeta.pl>
    <4cacdd76$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2010-10-06 22:35, Tomasz Pyra pisze:
    (...)
    > Brak wiedzy potrzebnej do zrozumienia regulaminów.

    Tak, z całą pewnością.

    > Googlujesz na ślepo i wklejasz tu jakieś dziwne rzeczy, a co znajdziesz
    > to gorzej.

    Naprawdę? To nie jest wiedza z googla drogi kolego.

    > Mylisz imprezy i ich regulaminy. To jest właśnie ten brak wiedzy.

    Bynajmniej. Imprezy i regulaminy mają stosowną hierarchię.
    Pokazałem ci stosowne zapisy z RPP, które muszą być zgodne
    z regulaminami na które się powołują.

    > Wypadek zdarzył się na jednej z rund RPP, a wyciągasz regulamin z
    > Mistrzostw Europy, który ma z nim tyle samo wspólnego co z Formułą 1.

    W życiu - przeczytaj może dokładniej. Pisałem o regulaminie RPP
    i stosownej zgodności z regulaminem wyższego rzędu. To regulamin
    RPP powołuje się na Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw
    Regionalnych FIA, nie ja.

    > Ale kwestia składki ubezpieczeniowej jest ujęta w tym regulaminie który
    > stwierdza: "Wpisowe nie zawiera składki ubezpieczeniowej pokrywającej OC
    > zawodnika wobec osób trzecich".
    > Nie ma więc potrzeby odwoływania się w tej kwestii do innych regulaminów.

    No jasne, szczególnie, że regulamin wyższego rzędu twierdzi co innego.
    Widzę, ze lubisz być robiony w konia. Wiem, taniej.

    > Wszystko pomieszałeś.
    > RPP nie jest Rajdowymi Mistrzostwami Regionalnymi FIA.

    Nie, skąd:
    Regulamin Rajdowego Pucharu Polski:

    15.1. Do kwestii nieujętych niniejszym regulaminem mają zastosowanie:
    Międzynarodowy Kodeks Sportowy, Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw
    Regionalnych FIA i Regulamin RSMP.

    > Rajd Karkonoski o którym mówimy był rundą RPP,

    Owszem - nie zauważyłeś tego?

    > więc od razu wyprzedzę
    > kolejne Twoje cytaty i powiem że nie miały zastosowania regulaminy
    > Formuły 1, mistrzostw świata w skokach narciarskich ani rajdowych
    > mistrzostw afryki, gdzie zapewne znajdziesz jeszcze dużo różnych
    > ciekawych punktów, ale nadal nie mających tu zastosowania.

    Dołącz do tego reklamę podpasek i Laktacydu.