    Date: Thu, 07 Oct 2010 00:07:36 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat na OSie.
    <4caadf03$0$21002$65785112@news.neostrada.pl> <i8en41$oq2$1@news.onet.pl>
    <i8fjce$k0d$1@inews.gazeta.pl> <x...@n...onet.pl>
    <i8fkgv$n47$1@inews.gazeta.pl> <x...@n...onet.pl>
    <i8fvu9$5a2$2@inews.gazeta.pl> <x...@n...onet.pl>
    <i8h5v7$qge$1@news.onet.pl> <i8h6u7$t6n$1@news.onet.pl>
    <i8h7o4$vq8$1@news.onet.pl> <i8hkeb$7kn$1@news.onet.pl>
    <i8hm6q$daf$1@news.onet.pl> <i8ho1b$iv1$1@news.onet.pl>
    <i8hota$lap$2@news.onet.pl> <i8hpib$nt6$2@news.onet.pl>
    <b...@e...googlegroups.com>
    <4cacaf9c$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8iblg$nh5$1@inews.gazeta.pl>
    <4caccafd$0$21004$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8iivh$meq$1@inews.gazeta.pl>
    <4cacdd76$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8ioat$dkt$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2010-10-06 23:05, Artur Maśląg pisze:

    > Bynajmniej. Imprezy i regulaminy mają stosowną hierarchię.

    Szkoda tylko, że nie dajesz rady zrozumieć tej hierarchii.
    Ale tak jak pisałem - Twój brak wiedzy jest tu przyczyną.

    > Pokazałem ci stosowne zapisy z RPP, które muszą być zgodne
    > z regulaminami na które się powołują.

    Powołują się w kwestiach nieujętych danym regulaminem. To dość jasny
    zapis który powinieneś zrozumieć.

    > W życiu - przeczytaj może dokładniej. Pisałem o regulaminie RPP
    > i stosownej zgodności z regulaminem wyższego rzędu.

    Regulaminy RMR-FIA nie są żadnym "wyższym rzędem" w stosunku do RPP.
    Regulaminem nadrzędnym w stosunku do regulaminów imprez sportu
    samochodowego jest MKS i tyle.
    To że dana impreza jest wyższej rangi sportowej w żaden sposób nie
    znaczy że regulamin imprezy rangi niższej miałby być z nim zgodny.

    Regulaminy imprez niższych rang sportowych, w sprawach nieuregulowanych
    tymże regulaminem powołują się na regulaminy imprez rang wyższych
    dlatego że te są bardziej szczegółowe i w sytuacjach spornych można do
    nich zajrzeć - np. klasyfikacji w przypadku wyników ex aequo itp.

    To, że ktoś organizując "rajd podwórkowy" powoła się w sprawach
    nieuregulowanych na regulamin RSMŚ, nijak nie oznacza że ta impreza
    podwórkowa musi spełniać wymagania RSMŚ.

    > To regulamin
    > RPP powołuje się na Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw
    > Regionalnych FIA, nie ja.

    Wyłącznie "Do kwestii nieujętych" regulaminem RPP.

    > Nie, skąd:
    > Regulamin Rajdowego Pucharu Polski:
    >
    > 15.1. Do kwestii nieujętych niniejszym regulaminem mają zastosowanie:
    > Międzynarodowy Kodeks Sportowy, Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw
    > Regionalnych FIA i Regulamin RSMP.

    I w żaden sposób nie oznacza to że RPP jest imprezą rangi RMR-FIA, ani
    że musi spełniać kryteria przewidziane dla RMR-FIA.

    > Owszem - nie zauważyłeś tego?

    Nie pogrążaj się już bardziej.
    Wygoglałeś przypadkiem regulamin imprezy Mistrzostw Europy i tu
    wkleiłeś, nie mając pojęcia że to kompletnie różne imprezy, więc już nie
    ściemniaj.