    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Martwa grupa?
    Date: Thu, 25 Jan 2018 20:24:12 +0100

    W dniu 25-01-2018 o 20:09, 2late pisze:

    > Odnosilem sie ogolnie do usenetu, nie konkretnie tematyki tej grupy.

    No ja zrozumiałem. Również ogólnie usenet mam cały czas na myśli. Tylko
    informacyjnie (z zachętą dla Ciebie abyś skomentował tam moje
    doświadczenia) dodałem, że temat z Googli będę próbował na grupie PHP
    rozwiązać.

    > W moim przypadku uzywam usenetu jako dobrej wrozby, jak tylko zadam na
    > jakiejs grupie pytanie, zaraz znajduje rozwiazanie gdzies w sieci.
    > Jakkolwiek to brzmi, jest prawdziwe. :)

    Farciarz. Bo ja zawsze sobie wymyślam coś, czego Google nie poruszają :-D

    A wątek na PHP właśnie utworzyłem więc zapraszam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek