    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Matryca LCD z monitora
    Date: Fri, 2 Nov 2018 17:48:53 +0100

    Dnia Fri, 2 Nov 2018 08:31:40 -0700 (PDT),
    b...@g...com napisał(a):

    > BLU interface model (wtf BLU pewnie zaraz jakiś łosiek wyskoczy z mordą
    > że nie wiem co to BLU, mimo że łosiek sam nic nie napisał)
    > 1. BHSR-02VS-1 Type : WTB & WTW (wtw chyba będzie wire to wire)
    > 2. 35001HS-02L Wire to Board
    Ja akurat nie wiem co to BLU, możesz podjaśnić?

    > Musi jaka wtyczka, piszą o rastrze 3,5mm i 2pinach
    1. Można sobie zrobić fajne zestawienie:
    http://www.panelook.com/modelcompare.php?ids=8082,80
    83
    Widać że wszystko identyczne z wyj. fragmentu o BLU :)
    2. Jak porównać zdjęcia zwłąszca tylnej strony paneli to widać że są
    identyczne :)
    3. W datashecie jest opis pinów wtyczki sygnałowej, są identyczne.
    4. Podnieciłem się niezdrowo bo gdzieś zobaczyłem że ktoś sprzedaje taką
    19" za 200 zł. Wszystko to okazało się bezprzedmiotowe bo można
    Syncmastera 930BF dostać za 80 zł a panel kosztuje 95 :)

    --
    Jacek
    I hate haters.