  • 11. Data: 2009-01-25 12:13:41
    Temat: Re: MetroEth w TP
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:glfk16$190$1@news.onet.pl...

    > sam Radosław napisał, cyt " mozesz spokojnie u nich kupic kazda
    > przeplywnosc i robic z tym co chcesz "

    No wiadomo ze biore od nich internet :) a robic co chcesz w sesie,
    odsprzedawac
    dalej, dzielic, kroic itp etc :)

    Ogolnie teraz wiekszosc budynkow tp stoi praktycznie pusta, mozesz wrecz
    sobie wybierac
    ktore pokoj/biuro cie interesuje :) Ceny wynajmu praktycznie rynkowe

  • 12. Data: 2009-01-25 12:51:25
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Radosław HORODNICZY pisze:

> [...]
    > sobie wybierac
    > ktore pokoj/biuro cie interesuje :) Ceny wynajmu praktycznie rynkowe
    ale przez to masz lepsza cene?
    ja mam EVPNa, umowa do jesieni, i myślę nad sensownym zrobieniem z tym
    czegoś, czyt. płacić podobnie moge, ale za 2-3 razy większe pasmo.

    --
    pozdros
    icek

  • 13. Data: 2009-01-25 14:36:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 25 Jan 2009 13:51:25 +0100, icek2 <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >ale przez to masz lepsza cene?

    przez własny odbiór ? u normalnego operatora tak, w TP nie wiem, jak
    mi dadzą dobrą cene to wynajme pomieszczenie w budynku gdzie jest
    centrala &TP

    ponadto dojście własną siecią do pomieszczenia gdzie jest centrala &TP
    ułatwia późniejsze wejście w LLU

  • 14. Data: 2009-01-25 14:53:21
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    > ale przez to masz lepsza cene?
    > ja mam EVPNa, umowa do jesieni, i myślę nad sensownym zrobieniem z tym
    > czegoś, czyt. płacić podobnie moge, ale za 2-3 razy większe pasmo.

    W wypizdowie jakim dzialam dobrze jest ze mam ATMa, a niedlugo
    bede mial metro, ktorej jest 2x tansze :)

  • 15. Data: 2009-01-25 14:58:47
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Radosław HORODNICZY pisze:
    [..]

    > W wypizdowie jakim dzialam dobrze jest ze mam ATMa, a niedlugo
    > bede mial metro, ktorej jest 2x tansze :)

    W wypizdowie wielkim (Wrocław) po 3 miesiącach nie potrafili zamienić ATM'a na
    MetroEthernet (mimo 6 wywiadów). Po reklamacji odesłali Pismo od samego Ojca
    Dyrektora Sowy, że nie zainstalowali z powodu BMT <rotfl>.
    Był wywiad techniczny na Metro z IP PA, Metro z BGP, różne przepływności -
    wszystkie pozytywne i co ... wielkie G.... W zamian dostali wypowiedzenie umowy
    z dniem 1.10.2009 i co zrobili... wyłączyli 1.10.2008 :D po reklamacji znów
    włączyli (łaskawie po AFAIR 3 dniach), po ok. 2 tygodniach znów wyłączyli...
    tym razem włączyli po 8-12h... Szkoda słów... burdel jak diabli.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 16. Data: 2009-01-25 15:18:26
    Od: andzio <a...@w...pl>

    Radosław HORODNICZY pisze:

    > W wypizdowie jakim dzialam dobrze jest ze mam ATMa, a niedlugo
    > bede mial metro, ktorej jest 2x tansze :)

    2 x tansza chyba "oplata za port" czy jak to tam nazwac, bo
    "przeplywnosc do sieci internet" to w dalszym ciagu 800zl/Mbps.
    W kazdym badz razie przy niskich wolumenach jest to mocno widoczne.

    --
    Andrzej Banach

  • 17. Data: 2009-01-25 15:23:35
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    andzio pisze:

    > 2 x tansza chyba "oplata za port" czy jak to tam nazwac, bo
    > "przeplywnosc do sieci internet" to w dalszym ciagu 800zl/Mbps.
    > W kazdym badz razie przy niskich wolumenach jest to mocno widoczne.

    Hmm.. 20MBit via ATM +/- 60Mbit via MetroEthernet

  • 18. Data: 2009-01-25 15:44:06
    Od: andzio <a...@w...pl>

    Przemysław Gubernat pisze:
> [...]
    ps - tam wyzej byla mala pomylka - mialo byc 80zl/Mbps za pasmo

    > Hmm.. 20MBit via ATM +/- 60Mbit via MetroEthernet

    Ale znowu 70Mbps via EVPN = 95Mbps via ME :(

  • 19. Data: 2009-01-25 15:48:53
    Od: andzio <a...@w...pl>

    Przemysław Gubernat pisze:

    ps - tam wyzej byla mala pomylka - mialo byc 80zl/Mbps za pasmo

    > Hmm.. 20MBit via ATM +/- 60Mbit via MetroEthernet

    Ale znowu 70Mbps via EVPN = 95Mbps via ME :(
    A 130Mbps via ATM jest tansze niz 130Mbps via EVPN (dwa lacza)

    :P

    --
    Andrzej Banach

  • 20. Data: 2009-01-25 16:02:36
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 25 Jan 2009 16:48:53 +0100, andzio <a...@w...pl>
    wrote:

    >ps - tam wyzej byla mala pomylka - mialo byc 80zl/Mbps za pasmo

    czy są mi w stanie przy 20 megabitach dać cene 100zł netto miesięcznie
    za megabit przy własnym odbiorze (nie interesuje mnie jak się ta
    usługa nazywa, byleby było symetrycznie), czy też szkoda mojego
    cennego czasu na zawracanie sobie głowy &TP ?