  • 1. Data: 2020-02-06 23:32:55
    Temat: Re: Mille -- gra w karty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e3b5800$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > Mogę raz jeszcze zapłacić temu samemu sprzedawcy -- przewód przywędrował,
    > o czym poinformowałem sprzedawcę. Niestety moja zła ocena nadal pokutuje...
    > Tak kończy się dyskutowanie z kupującym...

    https://pl.aliexpress.com/item/32807967428.html

    Kolor (czerwony czy niebieski) nie jest skorelowany ze stanem naładowania
    akumulatora.
    Sprawdziłem to na 4 różnych telefonach -- z dużymi akumulatorami i z małymi. Choć
    kolor
    LEDki nie informuje o naładowaniu, chcę zapłacić 5,77 pln, o czym poinformowałem
    sprzedawcę.

    Odnoszę wrażenie, iż z Chińczykami łatwiej rozmawiać niż z Polakami.
    (choćby z firmą spod Trzech Lip -- FCN)

    -=-

    Siak czy tak -- Polacy w parlamencie mieli RPetru jako przedstawiciela producentów.
    [500+ nie podwoiło liczby narodzin w Polsce, więc RPetru wyleciał z parlamentu jako
    fałszywy prorok -- IMO słusznie! po co komu fałszywe proroctwa!]
    - Kto teraz reprezentuje producentów w polskim parlamencie?
    - Dlaczego przewody produkowane z polskiej miedzi importowane są do Polski z Chin?
    (nie można produkować tych przewodów w Polsce i eksportować...?)
    - Czym płacimy za te przewody?
    - surową miedzią?
    - jabłkami?
    - ekonomiczną ;) myślą techniczną?
    (typu -- ,,tanio sprzedać i drogo odkupić''?)
    - ilu ludzi w Polsce znalazłoby pracę:
    - bezpośrednio w produkcji tychże przewodów?
    - w projektowaniu tychże przewodów?
    - w opracowywaniu obróbki miedzi i czy izolacji?
    - w eksportowaniu tychże przewodów?
    (także do Chin czy Azji w ogóle!)

    Nie twierdzę, iż ,,przeniesienie'' produkcji tychże przewodów
    z Chin do Polski podwoiłoby liczbę urodzin w Polsce, lecz
    twierdzę, iż ,,przeniesienie'' produkcji masy towarów z Chin
    do Polski znacząco podwyższyłoby liczbę urodzin w Polsce...
    [i ułatwiłoby waloryzację 500+]

    --