  • 51. Data: 2017-01-27 13:58:26
    Temat: Re: Minister spowodował wypadek
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    --Na powrocie średnia wyszła ok. 160 (1h45m - 200 kilometrów), co nie
    zmienia faktu, że 200+ było grane pewnie przez większość trasy.

    BMW moze zdradzic ile jechali no chyba ze byli sprytni i powylaczali
    wszystko a i wtedy operator GSM moze podac pare danych bo przy tylu osobach
    ktos mogl zapomniec wylaczyc komorke :-) zreszta to kwestia czasu kiedy
    brukowce zaczna im podrzucac pluskwy GSM taki jest zywot celebryty :-)
    ---
    Nie wierzysz chyba, że w tych pojazdach nie było pełnego monitoringu

  • 52. Data: 2017-01-27 14:07:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "SW3"

    > Poprosze o statystyki ile razy rocznie są takie napasci uzasadniajace
    > ucieczkę.

    Ile razy rocznie korzystasz z poduszek powietrznych?
    ---
    Tak tak, wszyscy powinni tak zap... w trosce o swoje bezpieczeństwo a jak
    się nóżka podwinie to zwalić na pogodę

  • 53. Data: 2017-01-27 15:11:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Słynny "pan Kazimierz", kierowca Antosia, sprawca przedwczorajszej katastrofy:

    - to kolega ministra (no jakby inaczej :)) )
    - w stanie wojennym kierowca gen. Janiszewskiego, prawej ręki gen.
    Jaruzelskiego (na pewno w szczytowej formie, w tym wieku ma się najlepszy
    refleks :)) )
    - należał do Wojskowych Służ Wewnętrznych PRL (no to jasne, że musiał być
    komunistą albo sbkiem, obecna władza innych nie zatrudnia :)) )

    Na dodatek nie jest pracownikiem Żandarmerii Wojskowej, chociaż prowadził
    pojazd Żandarmerii :))

    Że nie będzie lepiej, ale na pewno śmieszniej - to było jasne. Gorzej, że
    zaczyna być tragicznie, chociaż tym razem Suweren miał farta.

  • 54. Data: 2017-01-27 15:18:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Okazuje się, że Kazimierz Bartosik, brawurowo jeżdżący kierowca Antoniego
    Macierewicza, to szara eminencja MON. Pod koniec lat 70-tych został
    funkcjonariuszem Wojskowych Służb Wewnętrznych. W stanie wojennym był kierowcą
    prominentnych działaczy komunistycznych. W latach 80-tych przeszedł do
    Nadwiślańskich Jednostek Wojskowych MSW, czyli jednostek bezpieczeństwa
    wewnętrznego.

    Jak informuje "Gazeta Wyborcza", po raz pierwszy Bartosik woził Macierewicza w
    pierwszej połowie 1992 roku, gdy Macierewicz był ministrem spraw wewnętrznych w
    rządzie Jana Olszewskiego. Miał wtedy zdobyć zaufanie polityka. Następnie
    Bartosik przeszedł do Biura Ochrony Rządu, a potem do Służby Kontrwywiadu
    Wojskowego. W latach 2005-2007, podczas pierwszych rządów PiS, Bartosik
    ponownie został kierowcą ministra Macierewicza. Jakiś czas później odszedł z
    SKW. Gdy PiS po raz drugi doszedł do władzy, po wyborach w 2015 roku, minister
    Macierewicz ściągnął Bartosika do SKW.

    Cytowani przez gazetę informatorzy twierdzą, że Bartosik jest szarą eminencją
    MON, która może wszystko. Według nich Bartosik chwali się, że ze względu na
    jego relację z Macierewiczem nie obejmie go ustawa dezubekizacyjna - oficjalnie
    powodem będą jego zasługi dla Polski. "Misiewicz to przy nim pikuś" - mówi
    jeden z rozmówców GW.

    http://natemat.pl/200229,misiewicz-to-przy-nim-pikus
    -wyszly-na-jaw-nowe-fakty-o-kierowcy-macierewicza-kt
    ory-bral-udzial-w-karambolu

  • 55. Data: 2017-01-27 15:20:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    - Panowie z górki lecieli ponad 130 km/h - mówił świadek w rozmowie z TVN24.

    - Jechali jak jacyś idioci! - opowiadał o dwóch czarnych BMW inny mężczyzna w
    rozmowie z lokalnym portalem DzienDobryTorun.pl. Portal opisał z też, że dotarł
    do kobiety, w której samochód uderzyła limuzyna Macierewicza. Kobieta
    relacjonowała, że jej mąż, który kierował samochodem, widział w lusterku, że
    dojdzie do zderzenia i "próbował uciekać". Według niej jeden z kierowców BMW,
    próbując wyhamować na czerwonym świetle, uderzył w lawetę, ta w BMW
    Macierewicza, a ono w jej renault.

    Zdaniem kobiety nie dało się uniknąć stłuczki. - Zdążył tylko powiedzieć, że
    mamy się trzymać - mówiła dziennikarzom kobieta. - Moje dzieci płakały, były po
    prostu przerażone - opisywała.

    "Fakty" TVN rozmawiały z mężczyzną, który twierdzi, że minister nawet nie
    zainteresował się, czy ktoś nie ucierpiał w zdarzeniu.

  • 56. Data: 2017-01-27 17:07:44
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 27.01.2017 o 14:07 re <r...@r...invalid> pisze:

> [...]
    > Tak tak, wszyscy powinni tak zap... w trosce o swoje bezpieczeństwo a
    > jak się nóżka podwinie to zwalić na pogodę
    Ale dlaczego ten apel wystosowujesz pod moim postem na dodatek cytując go?
    Jaki to ma związek?
    Objaśniam:
    Poduszek powietrznych używa się bardzo rzadko, w niektórych samochodach
    nigdy przez cały okres użytkowania samochodu. Mimo tego obecność sprawnych
    poduszek powietrznych jest cechą pożądaną.
    Analogicznie cechą pożądaną jest aby samochód przewożący VIPa umożliwiał
    szybką ucieczkę gdy będzie taka potrzeba. Niezależnie od tego jak rzadko
    taka potrzeba występuje.
    Sądzisz, że jeśli samochód jest szybki to trzeba nim koniecznie i zawsze
    jeździć szybko? Więc jeśli samochód ma airbagi to trzeba ich regularnie
    używać?

    --
    SW3
    ----

  • 57. Data: 2017-01-27 17:13:55
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    Skoro od tylu lat jest kierowcą a nie ma informacji by wcześniej powodował
    wypadki to może rzeczywiście nie jeździ aż tak niebezpiecznie...

    --
    SW3
    ----

  • 58. Data: 2017-01-27 17:20:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Tak tak, wszyscy powinni tak zap... w trosce o swoje bezpieczeństwo a
    >jak się nóżka podwinie to zwalić na pogodę

    Polowa zap... jesli nie 3/4, tylko nie maja warunkow :-)

    Jesli ryzyko napasci na ministra w/g was nie usprawiedliwia szybkiej
    jazdy, to co sie dziwicie, ze znikome ryzyko wypadku nie uzasadnia
    wolnej jazdy przecietnemu kierowcy :-)

    J.

  • 59. Data: 2017-01-27 19:54:23
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 27 Jan 2017 13:40:55 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >zajmują się tym zawodowo, więc są zobowiązani bardziej niż
    >amator

    Wiewiórki twierdzą, że za kierownicą auta z ministrem na pokładzie
    siedział właśnie amator.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 60. Data: 2017-01-27 20:54:38

    Fri, 27 Jan 2017 19:54:23 +0100, w
    <3...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Wiewiórki twierdzą, że za kierownicą auta z ministrem na pokładzie
    > siedział właśnie amator.

    Byłbym zdziwiony, gdyby obecnie panujące oszołomy zatrudniły kogoś z
    komptenecjami.