  • 11. Data: 2016-04-22 21:20:46
    Temat: Re: Miniwieża Samsunga - wyświetlacz
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    > Opornik to po prostu zworka. Napięcie na c2s41 jest 1,33 V. Dioda na
    > omomierz OK.

    > Niestety, 1,33 V:) Ale dlaczego tak mało, nie mam pojęcia, zwłaszcza że
    > np. napięcia AMP są po 24 V a napięcie oznaczone jako -28 jest 33 V
    > (trochę za dużo)
    >
    > Jakaś podpowiedź? :)

    Dioda na mierniku może być ok, ale w układzie z przetwornicą bywa martwa
    (bywają takie "cuda"), podmień, dolutuj równolegle inną. Może
    kondensator robi zwarcie?. Odlutować można diodę i przed nią podłączyć
    małą żaróweczkę na np 6V :)
    28V, 33V różnica może wynikać z "nieobciążonej" przetwornicy, nie brać
    do głowy, jak tętnienia na kondensatorach w normie.

  • 12. Data: 2016-04-22 23:22:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2016 18:38:01 +0200, Tomotron napisał(a):

    > schemat podaje IMO 4,3V

    Gdzie ty to wypatrzyłeś? Ja coś nie mogę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2016-04-23 12:11:00
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 23:22:07 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Gdzie ty to wypatrzyłeś? Ja coś nie mogę :)
    > --
    > Jacek
    > I hate haters.

    Pierwsza strona, tabela :)

  • 14. Data: 2016-04-24 11:29:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2016 21:20:46 +0200, Tomotron napisał(a):

> [...]
    > (bywają takie "cuda"), podmień, dolutuj równolegle inną. Może
    > kondensator robi zwarcie?. Odlutować można diodę i przed nią podłączyć

    Wymieniłem diodę i elektrolit, napięcie wzrosło do 3 V i wyświetlacz
    świeci normalnie. Piękne dzięki za pomoc .
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2016-04-25 08:35:48
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    > Wymieniłem diodę i elektrolit, napięcie wzrosło do 3 V i wyświetlacz
    > świeci normalnie. Piękne dzięki za pomoc .

    Cieszę się że mogłem pomóc.