  • 1. Data: 2020-03-31 20:50:27
    Temat: Re: Młody technik-roczniki
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-31 o 16:57, jingiel pisze:
    > https://archive.org/search.php?query=mlody%20technik

    o fajnie. Zawsze czytałem przy śniadaniu przed wyjściem do szkoły.
    Oczywiście miałem tego cały stos i czytałem w kółko :)

  • 2. Data: 2020-03-31 22:12:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > o fajnie. Zawsze czytałem przy śniadaniu przed wyjściem do szkoły.
    > Oczywiście miałem tego cały stos i czytałem w kółko :)

    miał klimat

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2020-03-31 22:18:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-31 o 22:12, PiteR pisze:

    > miał klimat

    Ściągnąłem na razie 1977 jako ZIP i wszystkie PDF uszkodzone.
    Ciągnę teraz 1985 i zobaczymy...

  • 4. Data: 2020-03-31 22:21:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ściągnąłem na razie 1977 jako ZIP i wszystkie PDF uszkodzone.
    > Ciągnę teraz 1985 i zobaczymy...

    Ciekawe. Acrobat reader zgłasza, że pliki uszkodzone. A w Chrome się
    otwierają.

  • 5. Data: 2020-03-31 22:30:13
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 31.03.2020 o 22:21, sundayman pisze:

    > Ciekawe. Acrobat reader zgłasza, że pliki uszkodzone. A w Chrome się
    > otwierają.

    Otworzyć w Calibre i z niej zapisać.

    P.P.

  • 6. Data: 2020-03-31 23:57:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > Ciekawe. Acrobat reader zgłasza, że pliki uszkodzone.
    > A w Chrome się otwierają.

    Okular otwiera bez problemu.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2020-04-01 08:57:28
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    > Ciekawe. Acrobat reader zgłasza, że pliki uszkodzone. A w Chrome się
    > otwierają.

    We wszystkim się otwiera co znalazłem i co potrafi samo otworzyć pdf-a.
    Oprócz Acrobat Readera. Nawet gimp sobie radzi (nie żebym miał coś do
    niego, ale w końcu to narzędzie do czegoś zupełnie innego), i inkscape
    również. Acrobat Readera używam już od dawna w wyjątkowych sytuacjach.

    Pozdrawiam

    DD

  • 8. Data: 2020-04-01 11:28:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-31 o 22:21, sundayman pisze:

    > Ciekawe. Acrobat reader zgłasza, że pliki uszkodzone. A w Chrome się
    > otwierają.

    Firefox też otwiera a Acrobat że uszkodzone.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2020-04-03 14:21:21
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    w artykule <news:5e843b57$0$551$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > We wszystkim się otwiera co znalazłem i co potrafi samo otworzyć pdf-a.
    > Oprócz Acrobat Readera.

    Pliki są uszkodzone przez lamera, który pobrał je z chomika, ale się
    musiał podpisać i dokleił swoją sygnaturkę 4H.Sz.until.End.of.Time! do
    sygnatury końca pliku.

    Poprawnie na końcu pliku PDF jest _linia_ z napisem %%EOF (End Of File).
    Niektóre czytniki sprawdzają tylko, czy w pliku znajduje się linia
    _zaczynająca_ się od %%EOF, resztę znaków ignorują. Adobe Reader sprawdza
    całą linię.

    Niestety część programów generuje plik PDF bez znaków końca linii po EOF,
    więc doklejenie czegoś zmienia zawartość tej linii. Adobe Reader ignoruje
    kolejne znaki, jeśli są one w _następnej_ linii, a nie w tej samej.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 10. Data: 2020-04-03 15:35:31
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Pliki są uszkodzone przez lamera, który pobrał je z chomika, ale się
    > musiał podpisać i dokleił swoją sygnaturkę 4H.Sz.until.End.of.Time! do
    > sygnatury końca pliku.

    Czyli jak zwykle - jakiś debil popsuł.
    Dzięki za wyjaśnienie.