    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moje auto elektryczne ...
    Date: Sat, 5 Oct 2019 21:11:46 +0200

    On 2019-10-05 16:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Kurde, wózek nie wejdzie, a juz zwłaszcza bez składania...

    Nie chodziło o bagażnik tylko o ciekawy komentarz.

    Samochód ... miejski. Łatwe parkowanie. Używane Twizy kosztuje 30 tys.,
    używany elektryczny Smart 40. Zasięgi odpowiednio 100 i 150km. Bagażnik
    Smarta jest większy od bagażnika Seicento, ale oczywiście nie da się go
    powiększyć przez złożenie tylnego siedzenia. Czyli nie przewiozę
    kosiarki, ale tak ogólnie to mi on wystarczy nie tylko do pracy ale i do
    dalszego wyjazdu. RSem też kosiarki nie zamierzam przewiozić więc w
    sumie ok. Niestety z tym zasięgiem musiałbym ładować co 100km, czyli
    jadąc nad morze musiałbym ładować 6 razy. To co prawda tylko dodatkowe
    2h podróży, ale i tak tego nie widzę. No ale ja nad morze jeździć nim
    nie chcę tylko do pracy i ewentualnie do rodziny, a tu mi zasięgu
    wystarczy. I jest to jednak pełniejszy pojazd niż Twizy. Klimatyzacja.
    No i porównując elektrycznego Smarta z benzynowym ... nie trzeba co
    100tys km robić remontu silnika.