    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moje auto elektryczne ...
    Date: Sat, 5 Oct 2019 22:50:59 +0200

    On 2019-10-05 22:06, ToMasz wrote:
    > ale zdecyduj się co jest zaletą. 100km zasięgu - to zdecydowanie nie
    > miasto. na miasto najlepszy jest rower albo autobus.

    Czego nie rozumiesz? Przecież Ci napisałem co dla mnie jest najlepsze i
    dlaczego.

    > Używane Twizy kosztuje 30 tys.,
    > do dalszego wyjazdu potrzebuję zabrać 4 rowery. takie życie. ale dalszy
    > wyjazd to nie 100km, więc i tak odpada.

    No a ja nie potrzebuję i nawet nie bardzo rozumiem po ..ja zabierać na
    urlop, jak rozumiem, 4 rowery, no chyba że kamperem, choć oczywiście
    rozumiem chęć i sens pojeżdżenia rowerem na tym urlopie, ale to sobie mz
    można rowery wypożyczyć. A jak się naprawdę chce jeździć rowerami to się
    jeździ a nie je wozi. Może Ty akurat jakoś tam sobie możesz to
    uzasadnić, w sensie, usprawiedliwić, ale nie wydaje mi się by przeciętny
    ludzik mógł. Też zwykle nie jeżdżą.

    > pokaż mi silnik benzynowy, albo diesla, po 2000roku, nie uważany jako
    > wadliwy z fabryki, który musi mieć robiony remont po 100tyś. ja Ci mogę
    > pokazać kilka silników których 99% dojechało do 300tyś bez remontów.
    > rekalma, reklamą. radość radością. ale pieprzenie to pieprzenie

    To Ci mówię, że tak jest w beznzynowym Smarcie. Nie mówię tego z
    własnego doświadczenia tylko z rozglądania się i słuchania użytkowników.
    I o inne samochody mi nie chodzi. Mówię tylko dlaczego wwolałbym
    elektryka od benzyniaka. Mógłbym sobie kupić diesel'a Smarta, ale ...
    nie zauważyłem ciekawego opisu takiego jak dla tego elektryka to nie
    wkleiłem. A tak w ogóle to niczego nie kupuję tylko rozglądam się.
    Niekiedy można znaleźć rodzynka. Ostatnio np był dobrze wyposażony i
    zasadniczo całkiem sprawny Twizy z akumulatorem za 13,5 tys+2 tys.
    wykup. I to koło mnie. No ale Ty pewnie nie chcesz Twizy bo rowerem
    jeździsz i autobusem.