    From: Mint User <m...@f...pro>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor BenQ PD2500Q - opinie
    Date: Fri, 10 Nov 2017 20:20:45 +0100

    Marek S wrote:

    > Ja trochę nie w temacie, ale sam wątek poboczny tworzysz więc, to Twoja
    > wina :-)
    >
    > Serio tak postąpiłeś? Jaką masz gwarancję, że na tym lowendowym
    > zobaczysz to co inni? Moim zdaniem żadną i nawet nie przybliżysz się do
    > tego.
    >
    > Powiem Ci jak straciłem zlecenie fotograficzne kiedyś. Zrobiłem zdjęcia
    > wnętrz profesjonalnym aparatem, zadbałem o korekcję barwną i obiektywu
    > (Color Checker Passport, profilowanie monitorów - u mnie Dell U2410 więc
    > to nie klasa Eizo). Klient oglądając zdjęcia stwierdził iż kolory są
> [...]

    Kupiłem go (GW2255) tak z ciekawości no i żeby mieć drugi monitor. Nie
    kosztował majątku. A miał też służyć do tego, żebym mógł podejrzeć jak
    widzą ci, co nie wydadza dużo na monitor.

    Więc w sumie się zastanawiam, czy go zostawić, czy wienić na tego
    PD2500Q (a wtedy Wizo służyłoby za "podgląd" i drugi monitor.

    :)