    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor brzęczy
    Date: Fri, 29 Nov 2019 10:40:07 +0100

    On 2019-11-27 17:09, Jacek Maciejewski wrote:
    > Kupiłem tanio polisingowca Eizo S2100. Coś w nim brzęczy jak stary
    > wiatraczek na grafie. Jest to prawdopodobne żeby w monitorze było jakieś
    > wymuszone chłodzenie czy to raczej jakaś przetwornica?

    Przetwornica. Eizo "tak maja", przynajmniej niektore modele badz
    bardziej zauwazalne moze per egzemplarz. Moj S2233W tez tak ma,
    tyle ze glownie slyszalne przy uspieniu. Takze raczej taki urok
    niz faktyczne uszkodzenie, ale jak Ci bardzo przeszkadza to moze
    da sie pogadac ze sprzedawca aby wymienil na "cichszy" egzemplarz.

    --

    memento lorem ipsum