  • 1. Data: 2016-04-19 22:54:50
    Temat: Mordercy z emeryturą
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Znowu dziadek kogoś zabił jadąc po prąd.
    To się robi jakaś plaga - w ciemno można zakładać, że jak pod prąd to za
    kierownicą emeryt.....

    "Jedna osoba nie żyje, a druga w ciężkim stanie trafiła do szpitala - to
    bilans wypadku, do jakiego doszło przed godz. 12 na autostradowej
    obwodnicy Wrocławia między węzłami Lotnisko a Wrocław Zachód
    (skrzyżowanie z drogą 347). Skoda i toyota zderzyły się czołowo.

    - Według wstępnych ustaleń, starszy mężczyzna kierujący skodą, wjechał
    na AOW pod prąd. Do wypadku doszło na jezdni w kierunku Bielan
    Wrocławskich - mówi asp. szt. Paweł Petrykowski, rzecznik dolnośląskiej
    policji."

    http://www.gloswielkopolski.pl/polska-i-swiat/a/smie
    rtelny-wypadek-na-aow-kierowca-jechal-pod-prad,98937
    23/

  • 2. Data: 2016-04-19 23:27:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedawno w tv w dzienniku mowili i pokazywali to co zostalo z kilku mlodych ludzi i
    samochodu ktorym wracali z dyskoteki. Gdyby kierowca (26 lat) przezyl to bylby
    wielokrotnym morderca.

  • 3. Data: 2016-04-20 08:47:48
    Temat: Re: Mordercy z emeryturą
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-04-19 o 22:54, Cavallino pisze:

    > - Według wstępnych ustaleń, starszy mężczyzna kierujący skodą, wjechał
    > na AOW pod prąd.

    Strach jeździć lewym pasem.

  • 4. Data: 2016-04-20 13:40:17
    Od: komar <k...@1...cc>

    On 20.04.2016 08:47, spider wrote:

    > Strach jeździć lewym pasem.

    jeździ się prawym pasem

  • 5. Data: 2016-04-20 17:11:28
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-04-20 o 13:40, komar pisze:

    > jeździ się prawym pasem

    Ok, strach wyprzedzać lewym pasem. Lepiej? :P

  • 6. Data: 2016-04-20 17:27:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-20 o 17:11, spider pisze:

    > Ok, strach wyprzedzać lewym pasem. Lepiej? :P

    Nie wyprzedza się, jak z naprzeciwka jedzie samochód :P

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-04-20 18:18:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-19 22:54, Cavallino wrote:
    > Znowu dziadek kogoś zabił jadąc po prąd.

    Zabawne że wykonanie prostych urzadzeń które takie przypadki zauważą i
    powiadomią służby, albo nawet zaświeca czerwone światło skierowane tyłem
    do kierunku jazdy - jest w zasięgu za *niewielkie* pieniądze w stosunku
    do hi-fi science jak lanie asfaltu.

  • 8. Data: 2016-04-20 21:18:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > powiadomią służby, albo nawet zaświeca czerwone światło skierowane tyłem
    > do kierunku jazdy - jest w zasięgu za *niewielkie* pieniądze w stosunku

    nie pomaga. W niemczech a zwłaszcza w Austrii stawiaja na wjazdach pod
    prąd na autostrady znaki metrowej średnicy i inne ostrzegajki
    A i tak co chwila ktoś miejscowy wjeżdża pod prąd :(

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-04-20 21:34:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > nie pomaga. W niemczech a zwłaszcza w Austrii stawiaja na wjazdach pod
    > prąd na autostrady znaki metrowej średnicy i inne ostrzegajki
    > A i tak co chwila ktoś miejscowy wjeżdża pod prąd :(

    Można montować takie jednokierunkowe zapory jak w Rosji przed przejazdami
    kolejowymi. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2016-04-20 21:38:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Można montować takie jednokierunkowe zapory jak w Rosji przed przejazdami
    > kolejowymi. :)

    może to i pomysł :)
    testowali takie blokady jednokierunkowe na asflacie ale okazało się, że
    są groźne dla motocyklistów bo łatwo na nich wyglebic więc się wycofali

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?