  • 1. Data: 2012-07-31 17:40:13
    Temat: Mostek RLC
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Wiem, ze zaraz ktos napisze, ze ponizej xxxx zl nie ma sensu kupowac,
    ale niestety budzet ograniczony do kilkuset zl.
    W zasadzie wybor ograniczony do:
    http://www.cem-instruments.com/en/pro/pro-502.html
    lub
    http://unitor.com.pl/mostki-rlc/284-appa-703-mostek-
    rlc.html
    O ile APPA cos mi mowi, to ta pierwsza firma nic. Zna ktos ten sprzet i
    podzieli sie wrazeniami?
    Zakresy mi odpowiadaja, dokladnosc i rozdzielczosc moga byc w obu
    przypadkach.
    Jeszcze jedno, co to za cudo: pomiar 5 przewodowy (APPA)?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2012-07-31 18:08:31
    Temat: Re: Mostek RLC
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Tuesday, July 31, 2012, 5:40:13 PM, you wrote:

    > Wiem, ze zaraz ktos napisze, ze ponizej xxxx zl nie ma sensu kupowac,
    > ale niestety budzet ograniczony do kilkuset zl.

    Ale to zależy do czego potrzebujesz... Ja mam służbowy ESCORT ELC-1310
    i nie narzekam. Pomiar dwuprzewodowy, bez super, duper bajerów. Tylko
    AC (120Hz/1kHz) - do szybkiego sprawdzenia elementów wystarczające.
    Brakuje mi tylko pomiaru rezystancji DC.

    [... nie znam ...]

    > Zakresy mi odpowiadaja, dokladnosc i rozdzielczosc moga byc w obu
    > przypadkach. Jeszcze jedno, co to za cudo: pomiar 5 przewodowy
    > (APPA)?

    5 przewód to ochronny jedynie.

    --
    Best regards,