  • 1. Data: 2009-01-22 23:02:21
    Temat: MotoGP w TV, czy cos wiadomo?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak w temacie. Czy wiadomo cos na jakim kanale bedzie mozna ogladac motogp w
    2009 roku?

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-01-23 00:23:39
    Temat: Re: MotoGP w TV, czy cos wiadomo?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 00:02:21 +0100, Koczis napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Jak w temacie. Czy wiadomo cos na jakim kanale bedzie mozna ogladac
    > motogp w 2009 roku?

    http://www.motogp.com/en/about+MotoGP/television+med
    ia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 3. Data: 2009-01-23 08:23:57
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    > http://www.motogp.com/en/about+MotoGP/television+med
    ia

    Lista nieaktalna, w Eurosporcie juz nie będzie

    pozdr
    Muti

  • 4. Data: 2009-01-23 09:14:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 09:23:57 +0100, Muti napisał(a):

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    ia

    > Lista nieaktalna, w Eurosporcie juz nie bedzie

    no właśnie podobno będzie, bo plan sprzedania stacjom krajowym się nie
    udał. Z tego co słyszałem to tylko we Niemczech i Francji ktoś chciał
    kupić. Więc będą się musieli przeprosić z Eurosportem.

  • 5. Data: 2009-01-23 12:25:11
    Od: "Muti" <p...@p...media.pl>

> [...]
    > udał. Z tego co słyszałem to tylko we Niemczech i Francji ktoś chciał
    > kupić. Więc będą się musieli przeprosić z Eurosportem.

    Obys miał racje :)

    pozdr.
    Muti

  • 6. Data: 2009-01-23 15:14:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 13:25:11 +0100, Muti napisał(a):

    > Obys mia? racje :)

    też mam taką nadzieję :)