    From: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>
    Subject: Re: Motocykl dla niskiej
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Tue, 13 Aug 2013 12:52:07 +0200

    Dnia 12 - 08 - 2013 (poniedziałek) o godzinie 22:14, Adam Wysocki
    napisał(a):

    > Dziewczę wzrostu 150cm, długość nogi 67cm. CB125 za wysoka, Gladius
    > i Inazuma też, do GN250 jeszcze się nie przymierzała, ale z wysokością
    > siedzenia 74cm wygląda na to, że nawet nie ma co próbować.
    >
    > Polecicie coś jeszcze niższego, czy zostaje skuter?

    Czy małe czopery wchodzą w grę, czy też odpadają ze względów
    ideologicznych?

    Jeżeli znajoma nie ma uprzedzeń do czoperów, to w tym segmencie mogłaby
    prawdopodobnie coś znaleźć. Moja żona jest tylko trochę wyższa (niecałe 160
    cm). Zaczynała swoją przygodę z motocyklami od Virago 250 - bez problemów
    opierała obie stopy na ziemi, myślę, że Twoja znajoma powinna również
    spokojnie ogarnąć ten sprzęt.

    Jeżeli chodzi o nieco mocniejsze motocykle, to żona spokojnie radziła sobie
    na Savage'u, obecnie zaś jeździ Hondą VT 600 - wszystkie te sprzęty są
    naprawdę przyjazne niewysokim, choć Shadowki raczej nie polecałbym na
    początek, bo jest jednak dość ciężka.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,