  • 21. Data: 2011-11-06 17:29:59
    Temat: Re: Motocykliści na S8
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-11-2011 15:59, J.F. pisze:

    > Ciekawe co byscie pisali gdyby to kierowcy w samochodach byli.

    To samo.

    > Zawsze dokonujecie kontrolnego objazdu, czy macie lepsze hamulce i gorsze
    > silniki ? :-)

    Nie ma takiej potrzeby. Nie pcham się na zamknięty/nie oddany do użytku
    odcinek.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-11-06 17:34:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie mieli OC to mam nadzieję że tak będzie.

    a tu do rzeczy ma OC?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 23. Data: 2011-11-06 17:35:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > a tu do rzeczy ma OC?

    no chyba, ze masz na myśli OC betonowych barier, które nagle wtargnęły na
    droge..

  • 24. Data: 2011-11-06 17:51:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:34:23 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > a tu do rzeczy ma OC?

    Odpowiedzialność cywilna za głupotę powinna obejmować też koszty takiej
    akcji. W końcu wypadek jest z rozmyślnej winy motocyklistów, a taka
    akcja ratownicza chyba nie jest refundowana?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 25. Data: 2011-11-06 18:25:05
    Temat: Re: Motocykliści na S8 [OT]
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Freud i psychoanaliza jest passe.

    Wiem, ale dla Bartusia wystarczy. :>

  • 26. Data: 2011-11-06 18:27:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-06 14:08, Bydlę pisze:

    > Tak, jak niejaki Wałęsa?
    > ;>

    A to Wałęsa jechał _zamkniętym_ odcinkiem drogi?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2011-11-06 18:47:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-06 18:27:33 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> said:

    > A to Wałęsa jechał _zamkniętym_ odcinkiem drogi?

    Nie, słonko, wpakował się w inny pojazd, fruwał niczym struthio
    camelus, po czym leczył się za nasze pieniądze, nie za swoje.
    (właściwie to to, co zrobił, było gorsze, gdyż nie był to zamknięty
    odcinek drogi)

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-11-06 19:58:51
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    megrims w <news:j96a3n$p27$2@usenet.news.interia.pl>:

    > Obawiam się, że będą mieli trochę kasy do zapłacenia. IMO za barierki

    Zniszczyli je? No to tak.

    > i przelot śmigłowcem.

    Prosili o przelot?

    --
    Tomasz Nycz

  • 29. Data: 2011-11-06 20:07:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin MadMan

    > Odpowiedzialność cywilna za głupotę powinna obejmować też koszty takiej
    > akcji. W końcu wypadek jest z rozmyślnej winy motocyklistów, a taka
    > akcja ratownicza chyba nie jest refundowana?

    Wypadku nie spowodowali celowo, tylko z głupoty. Jakby każdemu głupiemu
    odmawiano leczenia, do publiczne szpitale świeciłyby pustkami. ;)

  • 30. Data: 2011-11-06 20:41:35
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > po czym leczył się za nasze pieniądze, nie za swoje.
    > (właściwie to to, co zrobił, było gorsze, gdyż nie był to zamknięty

    A konkretnie, to co zrobil?

    --
    Axel