  • 31. Data: 2011-11-06 21:05:00
    Temat: Re: Motocykliści na S8
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Obawiam się, że będą mieli trochę kasy do zapłacenia. IMO za barierki
    > i przelot śmigłowcem.

    Primo - obawiam sie, ze betonowe barierki zostaly niezauwazalnie drasniete
    Secundo - za leczenie zaplaciliby tylko wtedy jesli nie mieliby ubezp.
    zdrowotnego a to malo prawdopodobne, przelot smiglowcem gratis.

    sz.

  • 32. Data: 2011-11-06 21:10:52
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Nov 2011 15:59:22 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ciekawe co byscie pisali gdyby to kierowcy w samochodach byli.
    Na S3 Gorzów-Szczecin jeden pacjent się wpakował w palety z kostkami.
    Była z niego polewa na SSC.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 33. Data: 2011-11-06 21:47:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-06 20:41:35 +0100, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> said:

    > "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > A konkretnie, to co zrobil?

    To, co zrobił, było gorsze, gdyż nie działo się to na zamkniętej drodze.
    Przecież pisałem...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2011-11-06 21:57:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-06, Bydlę <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > camelus, po czym leczył się za nasze pieniądze, nie za swoje.
    > (właściwie to to, co zrobił, było gorsze, gdyż nie był to zamknięty

    To on kurwa jakis wyjatek jest? A Ty leczysz sie za nasze (moje i
    innych) czy za swoje?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-11-06 22:22:01
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > To, co zrobił, było gorsze, gdyż nie działo się to na zamkniętej drodze.
    > Przecież pisałem...
    > ;>

    Pisales, ze wjechal w inny pojazd. Nie wynika z tego, ze bylo gorsze...
    Dlatego pytam.

    --
    Axel

  • 36. Data: 2011-11-06 22:54:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe co byscie pisali gdyby to kierowcy w samochodach byli.
    > Zawsze dokonujecie kontrolnego objazdu, czy macie lepsze hamulce i gorsze
    > silniki ? :-)

    W życiu bym nie wpadł na pomysł zapierdalania po nieskończonej drodze
    bez wcześniejszego objazdu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 37. Data: 2011-11-07 00:37:05
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > W życiu bym nie wpadł na pomysł zapierdalania po nieskończonej drodze
    > bez wcześniejszego objazdu.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Ja jechałem ;)

    140km/h uderzenie w jakąś łopatę kilof czy coś takiego,
    było wielkie dup, ale auta nie podrzuciło.

    -po 5km komp zaczął mówić o braku płynu hamulcowego
    -po 700km się rozsypało sprzęgło i cała hydraulika od niego

    coś większego bym zauważył :)

  • 38. Data: 2011-11-07 01:45:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-06, Michał <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > -po 5km komp zaczął mówić o braku płynu hamulcowego
    > -po 700km się rozsypało sprzęgło i cała hydraulika od niego

    No to już wiesz dlaczego nie należy tak robić. Dobrze, że bez strat w
    ludziach.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 39. Data: 2011-11-07 06:37:18
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-07 00:37, Michał pisze:
    > Ja jechałem ;)

    Jasne.
    http://www.sennikonline.pl/lopata/
    Moze na tej stronie powinienes sie poudzielac?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 40. Data: 2011-11-07 11:31:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-06 22:22, Axel pisze:

    > "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > Pisales, ze wjechal w inny pojazd. Nie wynika z tego, ze bylo gorsze...
    > Dlatego pytam.

    Zależy dla kogo. Dla tego innego pojazdu na pewno gorsze niż betonowej
    przeszkody.

    A.