  • 11. Data: 2011-10-03 09:23:42
    Temat: Re: Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    falco napisał(a):
    > jak znajdę następne materiały do dla ciekawskich powrzucam linki, dbajmy
    > o takie akcje bo może w końcu zacznie się zmieniać w umysłach innych
    > użytkowników dróg wizerunek motocyklisty - a taki jest główny zamysł
    > całej akcji.

    a to nie chodzi o to zeby pomagac bezinteresownie poszkodowanym????

    jesli moge cos wtracic, to mojego wizerunku nie naprawiajcie, ok?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2011-10-03 09:38:41
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kolego jak już cytujesz, to rób, to poprawnie, bo podałeś słowa
    krzysimirna jako moje...
    Jak już powiedziałem wszelkie informacje (od źródła) są na forum, jeśli
    kogoś interesuje, to ma podane wszelkie namiary na widelcu, więc może
    samemu o wszystko zapytać.

    Mój list na preclu był tylko jako informacja, co/kto z tym zrobi dalej
    czy zleje temat, to każdy myśli za siebie.

    I tym optymistycznym akcentem kończę a zainteresowanych zapraszam
    b_e_z_p_o_ś_r_e_d_n_i_o do autorów/organizatorów.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 13. Data: 2011-10-03 11:06:24
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pozytywny wizerunek...
    ===================
    Oj ciężko będzie.
    To jest tak jak z piłą nożną:
    "wśród kibiców najbardziej widać kiboli,
    a wśród motocyklistów debili".

    Inaczej mówiąc tysiące normalnych motocyklistów jeżdzi na codzień, ale
    wizerunek kształtuje niestety mały procent niedorośniętych emocjonalnie
    cudaków.
    Pozdrawiam - JK

  • 14. Data: 2011-10-03 11:13:47
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 11:15, falco pisze:

    > Dla pełnej jasności ja nie jestem organizatorem, staram się jedynie
    > nagłośnić temat, bo uważam, że ekipa robi kapitalną robotę!!
    > TymBardziej cieszy mnie fakt, że tak dużo jest tam znajomych a wszystko
    > ruszyło właśnie wśród Trampkarzy, choć oczywiście pochwały należą się
    > każdemu kto w projekcie uczestniczy!!

    Ciekawy tylko jestem, czy procz kamizelek bedzie jakies dodatkowe
    oznakowanie motocykli i kierowcow, bo nie ukrywajac, w samej kamizelce
    jak bedzie jechal, to raczej trudno takiego ratownika odroznic od
    zwyklego motocyklisty, zwlaszcza w lusterku. Niech robia uprawnienia na
    bomby (to nie takie trudne, psychotesty jak na kat C), i dodtkowe
    oznakowanie moto. OSP moze jezdzic na bombach, to moze taki ratownik
    rowniez moglby, mysle ze wiele by to pomoglo.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 15. Data: 2011-10-03 11:25:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-03, JK <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Inaczej mówi?c tysi?ce normalnych motocyklistów je?dzi na codzien, ale
    > wizerunek kszta?tuje niestety ma?y procent niedoro?nietych emocjonalnie
    > cudaków.

    Nie nazywalbym ich niedorosnietymi emocjonalnie cudakami, to sa ludzie
    ktorzy maja w dupie ten caly wizerunek i wszystko (rozne akcje itp.) co
    z nim zwiazane.

    Ja mam podobnie w dupie ten caly wizerunek. Mam myslec w miescie w nocy
    zeby nie odkrecac czasem >5krpm bo wizerunek? Mam nie przekraczac
    ciaglej linii bo wizerunek? Mam nie jezdzic w miescie >50 km/h bo
    wizerunek?

    Zwolennicy dbania o wizerunek - zapiszcie sie do MC, tam was naucza
    wizerunku i przy okazji szacunku dla kawalka skory z naszywkami.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-10-03 12:08:50
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-03 13:06, JK pisze:

> [...]
    >
    > Inaczej mówiąc tysiące normalnych motocyklistów jeżdzi na codzień, ale
    > wizerunek kształtuje niestety mały procent niedorośniętych emocjonalnie

    Zgadzam się, że to właśnie mały procent debili i dresiarzy pieprzy
    całokształt TymBardziej uważam, że warto włączać się do różnych akcji,
    bo od samego narzekania nic się nie zmieni... ;)

    Kolejny przykład zrobiony już jakiś czas temu pilotażowo w Krakowie:
    http://www.motoautostrada.pl/artykul/motocyklem-bezp
    ieczniej-miedzy-samochodami

    Każdy odpowiada za siebie, ja nie jestem hipokrytą, bo jeżdżę szybciej
    niż pokazują znaki, ale staram się zawsze dziękować, nie wymuszać na
    siłę i na własnym przykładzie wiem, że to procentuje...

    Mam niewielki staż na motocyklu (ok. 30 tys od maja 2010), ale miałem (i
    obym miał dalej) ogromną większość przykładów pozytywnej "współpracy"
    aut i mnie (na motocyklu) niż negatywnych, które oczywiście też się
    zdarzają, ale w moim przypadku miałem ich naprawdę mało...
    Gdy w korku powoli przeciskam się do przodu, to zdecydowanie więcej aut
    mnie puszcza, niż gdy widzę jak inny zapier...a czy wyje wydechem, wtedy
    nie dziwię się, że robi się blokada...

    P.S. Co do wzoru kamizelek, to nie wiem jak wyglądają, ale sprawa
    kogutów (na prywatnych motocyklach czy samochodach, bo nie ważne jaki
    jest w danym momencie środek transportu) chyba nie jest brana pod uwagę.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 17. Data: 2011-10-03 12:13:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-02 17:25, Monster pisze:

    > Może już wieczór,właśnie się mijałem z ratowniczym RT:-)
    Wypatruj, wypatruj, bo są tam też (nie tylko od nas) fajne Ratowniczki... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 18. Data: 2011-10-03 13:11:52
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    > Nie mam na to wpływu, ale napiszę zapytanie do Krzyśka (w wątku, który
    > podałem - czytanie nie wymaga rejestracji...). Nie chciałbym jednak, aby wątek
    > wszedł w typowy (niestety) preclowy kierunek, czyli gadek bez sensu i nie na
    > temat, to moja osobista prośba...

    ja nie proszę o dyskusję, tylko o informacje

> [...]
    > ruszyło właśnie wśród Trampkarzy, choć oczywiście pochwały należą się każdemu

    też się cieszę i fajnie było w ostatnią środę popatrzeć na cieszącą się Czarną
    (wraz z Krzyśkiem, ale on był zdecydowanie mniej ekspresyjny), dlatego proszę o
    infor na precla, bo pewnie chętnych na takie szkolenie będzie więcej niż na
    trampkowe forum

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 19. Data: 2011-10-03 14:44:01
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-03 15:11, Andrzej pisze:

    > ja nie proszę o dyskusję, tylko o informacje

    Oczywiście nie bierz do Siebie mojej dygresji, bo choć mogłeś tak
    odczytać, to była/jest skierowana do ogółu, żeby z pozytywnego tematu
    "nie wyszło jak zwykle"...

> [...]
    > Czarną (wraz z Krzyśkiem, ale on był zdecydowanie mniej ekspresyjny),
    > dlatego proszę o infor na precla, bo pewnie chętnych na takie szkolenie

    hehehe... jest dokładnie tak jak mówisz, bo nasza Czarna ma zazwyczaj
    uśmiechniętą twarz a Krzyś często wygląda na spiętego,
    choć jest bardzo pozytywnym człowiekiem czego najlepszym przykładem jest
    ta akcja... ;)

    Jeśli tylko dadzą mi znać, żeby było co puszczać dalej, to pozwolę sobie
    wrzucić na precla...
    Swoją drogą, jeśli znasz Krzyśka, to radzę uderzyć już teraz, bo wiem,
    że coś kombinują pod kątem kolejnych szkoleń medycznych, organizowanych
    właśnie w Wawie...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 20. Data: 2011-10-03 14:47:43
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-03 15:11, Andrzej pisze:

    > dlatego proszę o infor na precla, bo pewnie chętnych na takie szkolenie
    > będzie więcej niż na trampkowe forum

    Proszę bardzo, za przykładem Krzyśka poszli też inni, więc pozwalam
    sobie skopiować tekst a szczegóły jak zwykle na naszym (pożytecznym)
    forum... ;)

    http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=85&t=81
    79

    Kopia:
    "Ochotnicza grupa ratownicza, w której nieformalnie się udzielam,
    aktualnie przeprowadza nabór na podstawowy kurs pierwszej pomocy.

    Spotkanie informacyjne 5 i 10 października godz. 19.00
    Dom Studencki Ustronie Politechniki Warszawskiej
    ul. Księcia Janusza 39, Warszawa

    * Chcesz nieść pomoc innym?
    * Chcesz nauczyć się ratować ludzkie życie?
    * Jesteś osobą aktywną?
    *Umiesz działać w sytuacjach kryzysowych?
    * Lubisz przygodę?*

    Jeśli Twoje odpowiedzi na te pytania są pozytywne, przyjdź na
    najbliższe spotkanie naborowe i stań się jednym z nas!

    U nas nauczysz się zarówno podstaw, czyli pierwszej pomocy
    (radzenie sobie z najczęstszymi przypadkami wykorzystując to, co mamy
    akurat pod ręką), jak i technik z użyciem profesjonalnego sprzętu
    ratowniczego."

    http://ogr.waw.pl/

    Uczestnictwo można potraktować jako podstawowy kurs pierwszej pomocy, a
    po kursie podstawowym jest możliwość dołączenia do grupy i poszerzenie
    wiedzy o zagadnienia bardziej zaawansowane.

    Pozdrawiam,
    mic"

    --
    Pozdr! falco