  • 31. Data: 2011-10-04 13:01:52
    Temat: Re: Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-04 13:05, Jasio pisze:

    > Obrazka tez nie?

    Przecie Amil kontestuje nowoczesne rozwiazania*, a na drukarce tekstowej
    to nie widac co bylo na obrazku.

    pozdr
    newrom
    * - wystarczy zapytac jaki ma motur.
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 32. Data: 2011-10-04 16:11:56
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    /.../

    > jesli moge cos wtracic, to mojego wizerunku nie naprawiajcie, ok?

    wiesz Amil ostatnio wiekszosc motocyklistów robi sie tak poprawna
    politycznie i dbajaca o wizerunek ze
    za kilka lat beda stawiani za wzór obywateli
    niedługo na quada trza sie bedzie przesiasc co by resztki godnosci (i złego
    wizerunku) zachować
    huck
    pozyczony XX

  • 33. Data: 2011-10-04 17:47:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-04, huck <2...@w...pl> wrote:

> [...]
    > za kilka lat beda stawiani za wzór obywateli
    > nied?ugo na quada trza sie bedzie przesiasc co by resztki godnosci (i z?ego

    Tylko pytanie, na chuj im ten wizerunek? Jedni juz stoja grzecznie w
    korku, pewnie niedlugo ujrze zatrzymujacego sie przed przejsciem i
    przeprowadzajacego staruszke bo o wizerunek trza dbac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2011-10-05 09:00:51
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Tue, 4 Oct 2011 18:11:56 +0200, "huck" <2...@w...pl> wrote:
> [...]

    > za kilka lat beda stawiani za wzór obywateli
    > niedługo na quada trza sie bedzie przesiasc co by resztki godnosci

    Niech se MC w statut wpisze poprawe wizerunku...

    --
    Glub
    SW-T400

  • 35. Data: 2011-10-13 19:59:41
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 19:21, Tytus pisze:

    > Cieszy mnie ta idea poprawy wizerunku - ale kurna potem jak juz on
    > bedzie taki cieply i mily to znow jakis koles rozjedzie babcie i
    > jeszcze emeryture jej wyrwie zeby se motur wyremontowac.
    > I co ??? Cala robota na nic...
    Oj tam sie czepiasz, przynajmniej babcia miala blisko na miejsce
    wiecznego spoczynku, a wtedy to by nic nie zaplacila.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 36. Data: 2011-11-07 11:18:15
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kolejne tematy związane z motopozytywni.pl, jest spot reklamowy, było
    owocne spotkanie w Ministerstwie a co najważniejsze wielu z naszych
    znajomych - Ratowników miało już "realne" akcje w których brali udział!!

    Chylę przed nimi czoła, bo robią kawał dobrej (darmowej) roboty!!

    http://www.youtube.com/watch?v=gAmngNT5onM&feature=p
    layer_embedded
    http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/a ... ni_pl.html
    http://www.radio.bialystok.pl/wiadomosc ... t/id/70256
    http://warszawa.naszemiasto.pl/serwisy/ ... ,id,t.html

    Dla tych co pytali o kolejne szkolenia, to wiem, że Krzysiek już ruszył
    z kolejna edycją (miejsc mało, chętnych dużo), więc zainteresowanych
    odsyłam do źródła - Krzyśka.

    P.S. Nie zostałem upoważniony do przesyłania namiarów, ale znalezienie
    informacji w sieci, to żaden problem. Tradycyjnie nie włączam się w
    "puste" dyskusje.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 37. Data: 2011-11-07 11:21:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    Poprawione odnośniki:

    artykuły:
    http://tnij.org/n4g3
    http://tnij.org/n4g4
    http://tnij.org/n4g5

    spot reklamowy:
    http://tnij.org/n4g6

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 38. Data: 2011-11-08 08:17:45
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kolejne rzeczy:

    Wiceminister Infrastruktury o akcji:
    http://tnij.org/n4vh
    http://tnij.org/n4vf

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 39. Data: 2011-11-08 14:34:36
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-08 09:17, falco pisze:
    > Kolejne rzeczy:
    >
    > Wiceminister Infrastruktury o akcji:
    > http://tnij.org/n4vh
    > http://tnij.org/n4vf

    Idea jest niezla.

    Ale rzeczywiscie, w podziece za akcje Min.Infrastruktury "ulatwilo"
    zycie wszystkim motocyklistom ktorzy beda zdawac egzaminy. Do roku 2013
    conajmniej. Tak trzymac! ;)

    Pzdr
    --
    marider