  • 31. Data: 2011-09-01 13:48:23
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "TomT" <tom@wywal_to.pl> napisał w wiadomości
    news:j3o1fd$v5p$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:j3nu3c$69j$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    > A ty wiedziałeś co wkładają lub co ci badają w danej chwili?

    Byliśmy w gabinecie biorezonansu na badaniu alergii u syna. Trochę
    powątpiewałem w skutecznośc tej metody, pan prowadzący badanie chciał mi
    udowodnić skuteczność i zaproponował próbne badanie. W trakcie badania
    wkładał fiolki, i na moje pytanie o ich zawartość powiedział, że zawierają
    różne alergeny. Po badaniu podał mi na co jestem uczulony, zgadzało się to z
    wynikami badań skórnych, które miałem wykonywane u alergologa rok wcześniej.
    Wcześniej nie mówiłem mu na co jestem uczulony, a mój syn jest uczulony na
    zupełnie co innego niż ja.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2011-09-01 14:10:41
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 14:33, yabba pisze:
> [...]
    > alergenu i organizmu. :)
    > Niemniej jednak badanie poprawnie potwierdziło znane mi wyniki.

    Może przyszedłeś z objawami alergii i wytypowali to co właśnie pyli :)

    MD

  • 33. Data: 2011-09-01 14:13:28
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-09-01 13:22, Mirek pisze:

    > Ale za to jest wiedza scientologiczna ;)
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Bioresonance_therapy
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Biorezonans

    Tajest! Wiedzę o scientologii i E-metrze czerpie stąd:)

    http://www.southparkstudios.com/full-episodes/s09e12
    -trapped-in-the-closet

    Urządzenie pokazywane przez Marka tez mi się z tym skojarzyło,
    ale jest to chyba (przynajmniej obecnie) 'metoda' nie tylko
    scjentologów. Widziałem kiedyś cudowne urządzenie całkowicie
    polskiej konstrukcji i bez religijnej otoczki.

    Dobra, EOT, bo nie będzie o czym na pl.misc.paranauki rozmawiać:)

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 34. Data: 2011-09-01 14:21:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 15:05:39 +0200, Piotr Dmochowski napisał(a):

    > że kiedyś skorzystałem z biorezonansu

    Nie należy zostawiać takich postów jak twoje bez riposty bo jeszcze ktoś
    niezorientowany by pomyślał że gdzieniegdzie masz rację. Otóż nie masz.
    Dzięki skłonności swojej psyche do podporządkowania się autorytetowi
    (szamanowi) skorzystałeś z znanego nauce i wypróbowanemu po wielokroć
    efektu placebo. A jeśli masz 60 lat, może twój katar sienny przeszedł
    samoistnie a ty przypisujesz ustąpienie kuracji. W każdym razie medycyna
    opiera się na lekach które przeszły dosyć skomplikowaną procedurę (np.
    podwójnie ślepa próba) sprawdzania skuteczności. Tej procedury nie przeszły
    pozytywnie biorezonans, homeopatia, szmanizm, akupunktura itp. I nie myśl
    że tego nie badano z naukowymi rygorami :)
    --
    Jacek

  • 35. Data: 2011-09-01 14:21:44
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-09-01 13:24, Mirek pisze:

    > Wiara pacjenta w sukces leczenia jest istotnym czynnikiem także w medycynie
    > klasycznej.

    Jest pewnym czynnikiem, ale nieszczególnie istotnym.

    Jeśli pacjent bierze chemię na zabicie guza nowotworowego, to ta chemia
    zabije guza albo nie, niezależnie od humoru pacjenta. Natomiast dobre
    samopoczucie ułatwia poboczne sprawy związane z terapią.

  • 36. Data: 2011-09-01 14:46:25
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 15:35, shg pisze:

    > Obcięli gałęzie bo nie było zasięgu?
    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,87173
    65,Wi_fi_niszczy_drzewa.html

    "Promieniowanie emitowane przez sieć bezprzewodową może być szkodliwe
    dla drzew. Badanie tego zjawiska przeprowadzono w Holandii.

    Badanie zleciły 5 lat temu władze holenderskiego miasta Alphen aan den
    Rijn, jak dowiadujemy się z serwisu PC World. Niepokój obudziły objawy
    choroby okolicznych drzew, których nie można było wytłumaczyć infekcją
    wirusa.

    Sprawą zajęli się naukowcy z Wageningen University. Stwierdzili oni, że
    na podobne symptomy zdradza 70% drzew w całej Holandii. Okazało się, że
    przyczyną jest wystawienie na promieniowanie Wi-fi, potęgowane dodatkowo
    przez pola elektromagnetyczne telefonów komórkowych.

    Holenderscy naukowcy wystawili na działanie Wi-fi 30 drzew - już po
    trzech miesiącach zauważyli mikrouszkodzenia kory, wyciek soku oraz
    obumieranie wierzchniej warstwy naskórka liści. Badania są kontynuowane
    - teraz należy sprawdzić, jakie są długoterminowe efekty wystawienia na
    promieniowanie sieci bezprzewodowych."

    Może ktoś tym drzewom coś zasugerował i to tylko histeryczna reakcja,
    albo Holendrzy coś pokręcili, ale ja tam wolę jednak kable :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 37. Data: 2011-09-01 15:10:20
    Od: Portal <m...@p...wytnij.to.onet.pl>

    On 09/01/2011 04:46 PM, Piotr Dmochowski wrote:
    > "Promieniowanie emitowane przez sieć bezprzewodową może być szkodliwe
    > dla drzew. Badanie tego zjawiska przeprowadzono w Holandii.

    Taaaa...

    http://www.cbsnews.com/8301-501465_162-20023615-5014
    65.html

    "It's an Internet rumor that is spreading, appropriately enough, like
    wildfire: Wi-Fi signals can make trees and other plants sick, causing
    cracks in their bark and killing off portions of their leaves.
    In response, the Dutch government's Antenna Agency, which provides
    information on the health effects of electromagnetic fields, has issued
    a statement urging caution on the unpublished, unverified and otherwise
    very preliminary findings.
    The Antenna Agency statement suggests that the researcher involved has
    backed away from the reported findings and has not succeeded in
    repeating them (pardon the translation): "The researcher from Wageningen
    University indicates that these are initial results and that has not
    been confirmed in a repeat survey. He warns strongly that there are no
    far-reaching conclusions from its results.""

    Na przyszłość koledze bym radził szukać potwierdzenia w artykułach
    naukowych. Sensacyjne doniesienia mass-mediów rzekomo oparte na
    odkryciach naukowców (zwłaszcza "amerykańskich") to w 50% ściema i/lub
    niepotwierdzone/niepowtarzalne wyniki.

    Pozdr
    Portal

  • 38. Data: 2011-09-01 16:49:46
    Od: grg12 <g...@c...at>

    W dniu 2011-08-31 21:14, Marek pisze:

    > Jak przebiega zabieg na aparacie MORA?

    Kolejne wcielenie aparatu "Oberon" - zwykłe, dość obrzydliwe, oszustwo.
    Jak ktoś chce poczytać -
    http://mlodyfizyk.blox.pl/html/1310721,262146,21.htm
    l?460252

  • 39. Data: 2011-09-01 16:59:29
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 01.09.2011 16:46, Piotr Dmochowski pisze:

    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,87173
    65,Wi_fi_niszczy_drzewa.html
    http://www.pcworld.com/businesscenter/article/211219
    /wifi_makes_trees_sick_study_says.html

    Editorial note: A Dutch agency that looks into the health effects of
    electromagnetic radiation issued a statement that the results of the
    research described in this story were unconfirmed. "Based on the
    information now available [it] can not be concluded that the Wi-Fi radio
    signals leads to damage to trees or other plants," it said, according to
    a Google translation.

    Michoo

  • 40. Data: 2011-09-01 17:13:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może przyszedłeś z objawami alergii i wytypowali to co właśnie pyli :)

    Nie miałem objawów. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba