    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Date: Tue, 22 May 2018 18:23:32 +0200

    W dniu 2018-05-22 o 18:10, HF5BS pisze:

    > wiadomości news:pe0mll$80o$1@node2.news.atman.pl...
    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > Nie jest tak, że nawet ironia waląca w głowę, nie została by zauważona?

    To już nie ironia, to już głupota.

    > Poza tym - jestem chętny usłyszeć, gdzie tu wyraziłem emocje?

    Bijesz pianę na temat, że komuś rzekomo wyłączą telefon. Po pierwsze -
    nic nas to nie interesuje co się dzieje z czymś telefonem, po drugie -
    cały ten artykuł i zawarte w tytule tezy są wyssane z brudnego palucha.

    > Prostować nie ma potrzeby, myślałem, że wszyscy załapią, że się nabijam :P

    To skomentuj i ośmiesz, zamiast żądać, abyśmy klikali i czytali to gówno.

    --
    Liwiusz