  • 21. Data: 2017-01-04 07:03:39
    Temat: Re: Musze sie pochwalic...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Wiesiaczek pisze tak:

    > I to jest Twoje kryterium rozwoju człowieczeństwa?
    > Żałosne!

    Wracamy do wartości jaskiniowych. Uroda, bogaty z domu, jaskinia,
    rozmnażanie. Najlepszy zawód teraz to żelowe pazury robić.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?

  • 22. Data: 2017-01-04 08:09:33
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 23:26:05 UTC+1 uzytkownik Ghost napisal:
    > Uzytkownik "Scobowski" napisal w wiadomosci grup

    > Jesli kredyt placicie z pincet plus to dobra zmiana.

    Dobra zmiana przekonala mnie, ze czas zaczac wydawac kase, zanim panswo mi
    ja zabierze, bo juz sie dowiedzialem ze naleze do kasty bogaczy ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 23. Data: 2017-01-04 08:14:30
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 22:38:41 UTC+1 uzytkownik Cavallino napisal:

    > To sie ciesz dopoki mozesz, bo drugi raz bedziesz sie z niego cieszyl
    > jak bedziesz sprzedawal.

    Bo ja wiem? Grande Punto przez 9 lat nie zawiodl ani raz, a na koniec
    rzeczoznawca w salonie postanowil wziac go dla swojej corki...

    > Uzyskales chociaz pozwolenie na wersje Trekking czy jak to sie ta zwie,
    > czy jakas standardowo okropna masz? ;-)

    Jezdzilem Trekkingiem demo caly dzien, i powiem szczerze ze niewiele
    rozni sie od zwyklej wersji. Byc moze system Traction+ czasem sie do
    czegos przyda, ale ja sie poruszam glownie po miescie, wiec dla mnie
    to raczej zbytek (a roznica w cenie ok. 5000PLN).

    Pozdrawiam
    MK

  • 24. Data: 2017-01-04 08:21:48
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 08:09:35 UTC+1 użytkownik Marcin Kiciński napisał:

    > Dobra zmiana przekonala mnie, ze czas zaczac wydawac kase, zanim panswo mi
    > ja zabierze, bo juz sie dowiedzialem ze naleze do kasty bogaczy ;)

    W zasadzie teraz sobie dopiero uswiadomilem, ze to auto zasili propagandowe
    statystyki "dobrej zmiany" pomimo ze akurat moje dziecko nie jest "kazde" ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 25. Data: 2017-01-04 10:42:11
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Tak mi przykro.

    Niech sie żeni, dlaczego ma mięć lepiej od nas.

    Buniek

  • 26. Data: 2017-01-04 11:56:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 20:38, Marcin Kiciński pisze:

    > Autko

    Może kiedyś kupisz auto, albo samochód.
    Nie trać nadziei.

    pozdro

  • 27. Data: 2017-01-04 12:39:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Jan 2017 11:38:04 -0800 (PST), Marcin Kiciński

    > a tak jestem teraz szczesliwym posiadaczem... Fiata 500L :)

    Jaką to miało cenę?

    Ps. Moja żona jeździ Spacestarem, zielonym. :P
    Ale tylko dlatego, że salonowa cena była bardzo dobra. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2017-01-04 14:03:24
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Wracamy do wartości jaskiniowych. Uroda, bogaty z domu, jaskinia,
    > rozmnażanie. Najlepszy zawód teraz to żelowe pazury robić.

    żel już nie jest trendy- teraz na topie jest hybryda;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 29. Data: 2017-01-04 14:21:45
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu sroda, 4 stycznia 2017 12:38:29 UTC+1 uzytkownik Myjk napisal:

    > Jaka to mialo cene?

    Po wszystkich upustach wyszlo 53,5. Wyjsciowa byla ok. 62.

    > Ps. Moja zona jezdzi Spacestarem, zielonym. :P
    > Ale tylko dlatego, ze salonowa cena byla bardzo dobra. :>

    No ja prawde mowiac nie spotkalem innego nowego auta tej wielkosci
    za te cene.

    Pozdrawiam
    MK

  • 30. Data: 2017-01-04 15:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Kiciński m...@g...com ...

    > W zasadzie teraz sobie dopiero uswiadomilem, ze to auto zasili
    > propagandowe statystyki "dobrej zmiany" pomimo ze akurat moje dziecko
    > nie jest "kazde" ;)

    Mogłes pojechac po nie za granice :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych