  • 1. Data: 2010-01-07 21:38:39
    Temat: My Phone Explorer -Trojan Banker
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Trojan- Banker Win32.Banbra w My Phone Explorer.
    Czy tylko ja mam zawsze tego wirusa w tym programie?
    Jak wirusa się usunie to niestety My Phone Explorer już nie działa :-(

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-01-08 06:20:54
    Temat: Re: My Phone Explorer -Trojan Banker
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    7.01.2010 22:38 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> w wiadomości
    <news:hi5mqt$41i$1@node1.news.atman.pl> napisał(a):

    > Trojan- Banker Win32.Banbra w My Phone Explorer.
    > Czy tylko ja mam zawsze tego wirusa w tym programie?

    Tak, wszyscy mają tego trojana w instalce. Właśnie dlatego program jest
    popularny i używany przez wielu posiadaczy SE!

    Jaki antywirus o tym informuje? Skąd ściągasz instalkę? - przynajmniej o
    tym byś napisał...

    Na forum, na oficjalnej stronie MPE jest kilka zgłoszeń tego typu -
    wygląda na fałszywy alarm.

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-01-08 14:25:30
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    berloo pisze:

    > Tak, wszyscy mają tego trojana w instalce. Właśnie dlatego program jest
    > popularny i używany przez wielu posiadaczy SE!

    Właśnie używałam przez parę lat i było ok, teraz coś się nie podoba Windows7.

    > Jaki antywirus o tym informuje? Skąd ściągasz instalkę? - przynajmniej o
    > tym byś napisał...

    Loaris Trojan Remover (czy jakoś tak). Właśnie już go wywaliłam i
    zainstalowałam ponownie My Phone Explorer.

    Program mam z raczej zaufanych stron, np. z bodajże PC World Komputer. Z
    różnych portali już instalkę pobierałam i zawsze było to samo.

    > Na forum, na oficjalnej stronie MPE jest kilka zgłoszeń tego typu -
    > wygląda na fałszywy alarm.

    Tak, raczej to fałszywy alarm. Zauważyłam, że trochę programów
    antywirusowych jest właśnie szkodnikami, szpiegują i wysyłają dane do
    swojego serwera.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-01-09 04:26:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    berloo pisze:

> [...]
    > tym byś napisał...
    >
    > Na forum, na oficjalnej stronie MPE jest kilka zgłoszeń tego typu -

    Tak. Znowu zainstalowałam MPExplorer.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-01-09 21:48:20
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    berloo pisze:

    > Na forum, na oficjalnej stronie MPE jest kilka zgłoszeń tego typu -
    > wygląda na fałszywy alarm.

    Zainstalowałam właśnie ponownie, a tego antywirusa Loaris trojan Remover
    odinstalowałam.
    Dzięki.

    --
    animka