  • 1. Data: 2014-12-13 15:39:31
    Temat: Re: NATO i USrael wmanewruje PL we wojnę i będzie się przyglądał
    Od: ot i macie pustaki swoj wasalizm i dupolizm <p...@i...the.ass.invalid>

    Przeciez to wy sami pchaliscie sie do nato-MORD-bandy, czego
    do kurwynedzy pierdolicie teraz, jak juz jest po-ptakach?!
    Co moze Mongolia do tego was zmusila!?, ze lykacie uSSralska
    kutasowke, spijacie uSSraelskie zlewki i szczyny, zrecie
    uSSraelskie gowna. Wasze baby dymane sa za darmo przez
    neofaszystkow germanskich i scierwo angolskie, a wy palanty
    za jalmuzne zapierdalacie na zmywaku (szczegolnie u angoli)!

    Czego nie probujecie z tego jevSZAMBA sie wycofac?!

    --