eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał › Re: NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do
    płacenia+futerał
    Date: Tue, 12 Mar 2019 00:20:10 +0100

    > Na razie widzę to tak:
    > 1) Cięzko znaleźć coś z NFC i ładowaniem bezprzewodowym. Czy to rocket
    > science?
    w samsungu galaxy s4 mam nfc i ładowanie bezprzewodowe. ale "antene"
    trzeba dokupić osobno
    > 2) NFC nie działa przez futerały choć to tylko 1mm tworzywa sztucznego,
    > ładowanie bezprzewodowe ledwo co ładuje telefon.
    Nfc działa dobrze przez futerał (w sensie płacenie zbliżeniowe). co do
    ładowania.... jest gorzej. znaczy 1mm - działa. ale 1mm odległości w
    ładowarce, plus 1mm etui, plus 1mm klapki - już nie. ja to załatwiłem
    tak, że z ładowaki wystawiam cewkę na zewnątrz, w klapce robię otwór na
    "antene" która i tak jest przykryta przez pancerne etui. (hybrid case).
    wtedy działa.

    > 3) metalowa naklejka do uchwytu magnetycznego uniemożliwia NFC i ładowanie.
    na magnesach sie nie znam. nie stosowałem. sam eksperymentuj

    ToMasz

    PS nie wiem jaką masz ładowarkę bezprzewodową, ale jeśli próbuje
    "załapać" ładowanie i poddaje się, to możesz jej zdolności poprawić
    zwiększając napięcie (zasilające), wydajność prądową lub podłączając
    kondensator o duzej pojemności przy samej ładowarce. jak najbliżej.