eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał › Re: NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do
    płacenia+futerał
    Date: Wed, 13 Mar 2019 20:02:34 +0100

    On 12/03/2019 10:28, LordBluzg(R) wrote:
    > Zamiast NFC wykorzystałem wspomniany program Llama

    Nie o to mi chodzi. Traktowanie bluetooth jako tagów używam.

    Mi chodzi o Fido U2F. To takie specjalne urządzenia do zabezpieczania
    kont. Występują w wersji USB i NFC. Bluetooth też mógłbybyć ale jakoś na
    rynku nie ma (może poza googlowym który jest za drogi).

    Mając telefon bez OTG nie masz wyjścia innego jak token NFC.