    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: NIE dla benzyny-info :)
    Date: Wed, 06 May 2009 13:19:20 +0200

    On Wed, 06 May 2009 12:41:40 +0200, <n...@s...com> wrote:

    [...]
    > Oraz pol tony systemow blokujacych i obowiazkowo czarna skrzynke.
    > Mam nadzieje ze jednak ciagle beda to silniki spalinowe, ale z paliwem
    > w postaci wodoru.

    To, czy samochód lub motocykl będzie napędzany silnikiem elektrycznym,
    spalinowym na ciekły wodór (nie ma szans), silnikiem spalinowym na
    biopaliwa
    czy mikroreaktorem jądrowym nie ma najmniejszego wpływu na to, czy
    ustawodawca będzie wymagać pół tony systemów blokujących i czarną
    skrzynkę, obawiam się.

    > newrom
    Leslie
    --